Fundația Orange

Math Run

Concurs

Dunca Ioana Florentina

Trimis la 16.02.2020

Matematică
MATEMATICĂ, III, IV MEDIU CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Math Run este un joc creat în platforma Alice 3 în care o bufniță încearcă să își rezolve tema la matematică. Aceasta are de parcurs un set de întrebări cu dificultăți la alegere având posibilitatea să aleagă între cele trei categorii: Adunare și Scădere, Înmulțire, Împărțire.



Alte materiale educaționale


Documente


Fiind un joc, această bufniță are doar 3 vieți. Atunci când răspunde greșit la o întrebare, o ciupercuță se va ofili, ceea ce înseamnă că își va pierde o viață.

Scopul tău este să ajuți această bufniță să își rezolve tema fără ca ciupercuțele să se oflilească.

Ca să miști bufnița stânga-dreapta trebuie să apeși pe tastele „A”, respectiv „D”.

După ce își pierde toate viețile va apărea pe tăbliță „Game Over”.

Ca să reîncepi jocul apeși pe tasta „SPACE”.

La fiecare sfârșit de joc pe o altă tăbliță va apărea „High Score”. De fiecare dată când aceasta își depășește recordul va apărea un nou scor pe tăblița respectivă.


Alte informații

Link pentru descărcarea Alice3: https://www.alice.org/get-alice/alice-3/


Dunca Ioana Florentina

România, Sighetu Marmației, Maramureș

Trimis la 16.02.2020 - 13:47


Materiale similare

”Tabla Înmulțirii - Joc interactiv”

Matematică
MATEMATICĂ, II, III, IV

Acest joc a fost creat inițial din necesitatea asimilării și consolidării Tablei Ȋnmulțirii într-un mod atractiv, pentru că am observat o anumită reticență și atitudine rezervată din partea elevilor cȃnd predam aceste noțiuni.

(Premiat 2022, Alte materiale educaționale, I-IV) Salvează sirenele! - joc interactiv

Interdisciplinar
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, II, III

Jocul ”Salvează sirenele” dă elevilor de clasa a II-a posibilitatea de a-și verifica cunoștințele în manieră digitală, interactivă, atractivă. Se vor rezolva cerințe diverse, din mai multe discipline corespunzătoare segmentului de vârstă și respectând programa școlară.