Dunca Ioana Florentina
Trimis la 16.02.2020Fiind un joc, această bufniță are doar 3 vieți. Atunci când răspunde greșit la o întrebare, o ciupercuță se va ofili, ceea ce înseamnă că își va pierde o viață.
Scopul tău este să ajuți această bufniță să își rezolve tema fără ca ciupercuțele să se oflilească.
Ca să miști bufnița stânga-dreapta trebuie să apeși pe tastele „A”, respectiv „D”.
După ce își pierde toate viețile va apărea pe tăbliță „Game Over”.
Ca să reîncepi jocul apeși pe tasta „SPACE”.
La fiecare sfârșit de joc pe o altă tăbliță va apărea „High Score”. De fiecare dată când aceasta își depășește recordul va apărea un nou scor pe tăblița respectivă.
Link pentru descărcarea Alice3: https://www.alice.org/get-alice/alice-3/
Dunca Ioana Florentina
România, Sighetu Marmației, Maramureș
Trimis la 16.02.2020 - 13:47
Acest joc a fost creat inițial din necesitatea asimilării și consolidării Tablei Ȋnmulțirii într-un mod atractiv, pentru că am observat o anumită reticență și atitudine rezervată din partea elevilor cȃnd predam aceste noțiuni.
Picovici Mariana
Școala Gimnazială ”Teodor Murășanu”, Cluj
Jocul ”Salvează sirenele” dă elevilor de clasa a II-a posibilitatea de a-și verifica cunoștințele în manieră digitală, interactivă, atractivă. Se vor rezolva cerințe diverse, din mai multe discipline corespunzătoare segmentului de vârstă și respectând programa școlară.
Ghenea Simona
Colegiul Național ”Elena Cuza”, Dolj