Fundația Orange

(Mențiune, ediția 2016-2017) Teorema celor trei perpendiculare

Concurs

Lukacs Tiberiu

Trimis la 16.02.2017

Matematică
MATEMATICĂ, VIII AVANSAT PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Aplicațiile 3D sunt menite să fie utilizate în clasă ca lecție de predare dar și acasă ca recapitulare. Sunt 3 aplicații interactive: Prezentarea teoremei, demonstrația și o aplicație.


Aplicații


Galerie imagini, clic pentru zoom


Multimedia


Având în vedere dificultatea elevilor de a vedea în spațiu, aplicațiile permit vizualizarea cu ajutorul ochelariilor anagliph și dau senzația de ieșire din ecran sau profunzime a ecranului după caz. Astfel elevii pot înțelege mai ușor spațiul geometric al construcțiilor. De asemenea constituie și o metodă de a-i atrage pe elevi, de a-i captiva, de a-i implica în dezvoltarea lor.


Alte informații

Pentru a putea vedea cu ajutorul ochelarilor anagliph dati click pe butonul din dreapta si apăsați pe butonul ce reprezintă un cub apoi alegeti vizualizare cu ajutorul ochelarilor.


Lukacs Tiberiu, profesor de Matematică

Școala Gimnaziala Sf. Varvara Aninoasa, România, Aninoasa, Hunedoara

Trimis la 16.02.2017 - 19:23


Materiale similare

Calculul datei Paștilor folosind Tinker

Interdisciplinar
MATEMATICĂ, V, VI, VII, VIII

Cu ajutorul aplicației Tynker am realizat un program de calcul pentru data serbării Paștilor ortodoxe din fiecare an (calendarul Iulian). Pentru acest lucru am folosit algoritmul lui Carl Friedrich Gauss (1777-1855).

Un loc pentru activități extrașcolare și extracurriculare - Google Site

Interdisciplinar
MATEMATICĂ, V, VI, VII, VIII

Acest Site Google conține proiecte pentru activități extrașcolare și extracurriculare. Site-ul a fost creat în limba maghiară, deoarece aparținem minorităților maghiare. Cu ocazia Zilei Minorităților Naționale am organizat un program cultural în limba română care poate fi accesat aici.