Fundația Orange

(Mențiune, ediția 2016-2017) Teorema celor trei perpendiculare

Concurs

Lukacs Tiberiu

Trimis la 16.02.2017

Matematică
MATEMATICĂ, VIII AVANSAT PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Aplicațiile 3D sunt menite să fie utilizate în clasă ca lecție de predare dar și acasă ca recapitulare. Sunt 3 aplicații interactive: Prezentarea teoremei, demonstrația și o aplicație.


Aplicații


Galerie imagini, clic pentru zoom


Multimedia


Având în vedere dificultatea elevilor de a vedea în spațiu, aplicațiile permit vizualizarea cu ajutorul ochelariilor anagliph și dau senzația de ieșire din ecran sau profunzime a ecranului după caz. Astfel elevii pot înțelege mai ușor spațiul geometric al construcțiilor. De asemenea constituie și o metodă de a-i atrage pe elevi, de a-i captiva, de a-i implica în dezvoltarea lor.


Alte informații

Pentru a putea vedea cu ajutorul ochelarilor anagliph dati click pe butonul din dreapta si apăsați pe butonul ce reprezintă un cub apoi alegeti vizualizare cu ajutorul ochelarilor.


Lukacs Tiberiu, profesor de Matematică

Școala Gimnaziala Sf. Varvara Aninoasa, România, Aninoasa, Hunedoara

Trimis la 16.02.2017 - 19:23


0 comentarii

Materiale similare

Matematica si minecraft - perimetre

Interdisciplinar
MATEMATICĂ, INFORMATICĂ ȘI TIC, VI, VII, VIII MEDIU CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

În această lecție elevii vor calcula ariile și perimetrele unor suprafețe din viața reală în formă de dreptunghi sau care pot fi compuse din dreptunghiuri, și vor folosi jocul Minecraft la final pentru a reconstitui acolo fișa după care au lucrat.

Cu InfoQuest iei 10!

Interdisciplinar
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, MATEMATICĂ, ISTORIE, GEOGRAFIE, FIZICĂ, CHIMIE, INFORMATICĂ ȘI TIC, EDUCAȚIE CIVICĂ / SOCIALĂ, BIOLOGIE, LIMBI MODERNE, ALTĂ DISCIPLINĂ, EDUCAȚIE MUZICALĂ, EDUCAȚIE PLASTICĂ, RELIGIE, EDUCAȚIE TEHNOLOGICĂ, ȘTIINȚE ALE NATURII, DEZVOLTARE PERSONALĂ, MUZICĂ ȘI MIȘCARE, JOC ȘI MIȘCARE, V, VI, VII, VIII ÎNCEPĂTOR EVALUARE

InfoQuest este o aplicatie mobila pentru verificarea si imbogatirea cunostintelor printr-o metoda de tip treasure-hunt. Practic se populeaza clasa cu coduri QR, elevii trebuie sa le descopere, sa le scaneze si sa raspunda corect pentru a acumula cat mai multe puncte.