Fundația Orange

Nevoia de lucruri - Lecție pentru clasa a III-a, Educație civică

Concurs

Mihai Violeta

Trimis la 10.01.2021

Interdisciplinar
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, EDUCAȚIE CIVICĂ / SOCIALĂ, LIMBI MODERNE, III MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Lecția este destinată atât învățării de tip sincron, dar și de tip asincron, informațiile fiind structurate într-un mod prietenos și creativ. Exercițiile sunt concepute într-o manieră interdisciplinară, ca de altfel conținutul întregii lecții.



Proiecte didactice


Linkuri:
https://library.livresq.com/view/5fde49e64395010007c5abf5/
https://library.livresq.com/details/5fde49e64395010007c5abf5

Lecția este realizată pe platforma Livresq, iar realizarea secvențelor de lucru a presupus îmbinarea mai multor tipuri de resurse digitale, ordonate astfel încât să faciliteze o bună înțelegere a conținuturilor prezentate.

Abordarea conținutului este proprie, ținând cont de particularitățile de vârstă și psiho-afective ale elevilor de clasa a III-a.


Mihai Violeta, profesor de Educație civică / socială

Școala Gimnazială „Mihai Viteazul” , Alexandria, Teleorman

Trimis la 10.01.2021 - 15:48


Materiale similare

Heidi, fetița munților

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, III

Resursa reprezintă o suită de activități de predare-învățare asincrone (în ritm propriu), ERRE, care combină o suită de metode actuale de abordare, într-o strategie didactică exploratorie.

Hoinar, dupâ Emil Gârleanu

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, III

Resursa reprezintă o succesiune de activități de predare-învățare asincrone (în ritm propriu), ERRE, având ca scop formarea de competențe de receptare a mesajelor scrise în diverse situații de comunicare, pornind de la textul lui Emil Gârleanu.