Gabriela Sandru
Trimis la 31.01.2020Elevii au primit întâi fișa cu „Tradiții trăznite de Anul Nou”, s-au așezat la calculatoarele din laboratorul de informatică și pornit într-o călătorie virtuală prin lumea online pentru a afla unde anume și ce semnificații are fiecare din cele 12 tradiții.
Au cules informații și au păstrat cele mai interesante pentru un „panou” virtual unde le-au împărtășit.
Au adăugat poze care să ilustreze tradiția, și-au provocat colegii să descopere unde în lume se mânâncă 12 boabe de struguri la miezul nopții, unde se sparg farfurii sau se aruncă obiecte pe fereastră, unde se „beau” dorințe, unde se coc monede în pâine, unde se fac chefuri în cimitire, și alte ciudățenii, totul ornat în sunetele plăcute ale limbii engleze.
A urmat o discuție virtuală pe cinste, consumată apoi în clasă la ora de limba engleză. Mulți elevi speră să reușească să „guste” din aceste tradiții în viitor!
Elementul cel mai dificil a fost căutarea online pe cuvinte cheie (webquest) și selectarea informației relevante, însă roadele activității au adus tuturor satisfacție.
Gabriela Sandru, profesor de Limbi moderne
Școala Gimnazială „Tudor Vladimirescu”, Romania, Târgu Mureș, Mureș
Trimis la 31.01.2020 - 20:22
Testul propus se adresează elevilor de clasa a V a care studiază limba germană modernă ca limba 2. Este un test de dificultate medie, care poate fi utilizat intr-o lecție de consolidare sau la o lecție de recapitulare a vocabularului pe tema „Freizeit”/Timp liber.
Ramona Angheluș
Galați
Test cu 10 itemi pentru elevii clasei a V-a care studiază limba germană modernă ca limba 2. Acest test poate fi utilizat la o lecție de predare/recapitulare pe tema „Essen und trinken”.
Ramona Angheluș
Galați