Didina Botgros
Trimis la 23.01.2022Materialul reunește într-o singură resursă o suită de materiale digitale (video, 3D, quizz, jocuri, imagini) care se pot folosi atât sincron cât și asincron, frontal sau individual într-o lecție de matematică și cunoașterea mediului la clasa a II-a.
Avantajul platformei Nearpod, pe care este creat materialul, este că poate fi distribuit cu ușurință elevilor atât cu link, cât și cu cod embed, sau poate fi distribuit pe Classroom.
Link:
https://app.nearpod.com/?pin=92A48F580DCAA7EEF24E746B6281135A-1
Didina Botgros, profesor de Matematică, Limba și literatura română, Științe ale naturii, Dezvoltare personală, Muzică și mișcare
Școala I.G.Duca Petroșani, România, Aninoasa, Hunedoara
Trimis la 23.01.2022 - 11:01
Elevii de clasa a II-a învață să programeze robotul Artie într-o lecție de matematică. Cu ajutorul lui desenează o formă geometrică și rezolvă exerciții și probleme verificându-și cunoștințele legate de înmulțire și împărțire.
Gheorghe Diana
Școala Gimnazială „George Emil Palade”, Prahova
Este o lecție de matematică în care elevul, prin intermediul aplicației goosechase, pornește la o ,,vânătoare de comori" în natură. Profesorul monitorizează, analizează rezolvările misiunilor și intervine în timp real. Astfel se realizează o conexiune între geometrie și mediul înconjurător.
Gheorghe Diana Mioara
Școala Gimnazială ,,George Emil Palade, Prahova