Silvia
Trimis la 08.04.2023Link: https://gsch.se/game/fa72f98f3f224bdfa6ad2c4de9136ec0/copy/
Aplicația permite profesorului să vadă care dintre elevi au dus la îndeplinire sarcinile, realizându-se o ierarhizare a elevilor, a grupelor care au fost implicate.
Elevii, organizați în 3 echipe (acesta este numărul de echipe permis de un cont educațional free) trebuie să rezolve un anumit număr de sarcini de lucru/ misiuni (numărul de sarcini de lucru/ misiuni este stabilit de profesor în funcție de obiectivele activității, particularitățile de vârstă ale elevilor, timpul disponibil, dificultatea sarcinilor de lucru).
Pentru fiecare misiune îndeplinită, fiecare echipă primește un număr puncte (profesorul poate stabili orice număr de puncte; iar la unele sarcini îndeplinite, poate adăuga și puncte bonus). În timp ce elevii rezolvă sarcinile de lucru/ misiunile, profesorul monitorizează activitatea acestora pe platformă, analizează rezolvările misiunilor încărcate de elevi (sub formă de text, poză sau video), scade puncte din cele alocate fiecărei misiuni dacă rezolvarea nu este corectă sau adaugă punctele bonus.
Profesorul poate lăsa mesaje pentru a justifica scăderea punctelor sau motivele pentru care a primit punctele bonus. La finalul activității, elevii pot fi solicitați să completeze o fișă de autoevaluare privind colaborarea în cadrul echipei sau să ofere feddback.
Profesorul lucrează pe platforma https://www.goosechase.com/ , în timp ce elevii lucrează pe aplicația cu același nume, pe care o descarcă pe telefon din Magazin Play.
O vânătoare "altfel"! este o provocare pentru elevii claselor a III-a și a IV-a. Este concepută astfel încât elevii să își valorifice cunoștințele, abilitățile și competențele bazându-se pe interdisciplinaritate și transdisciplinaritate. O recomand pentru Săptămâna „Școala Altfel”.
Silvia, profesor de Altă disciplină
Școala Gimnazială International Premium School of Bucharest, București
Trimis la 08.04.2023 - 16:54
Povestea jocului tangram și propunere de activitate pentru clasa a IV-a, ora de arte vizuale și abilități practice
Voinea Daniela
Școala Gimnazială , Vrancea
Material realizat pentru consolidarea cunoștințelor la lecția Perla de scoică, clasa a III-a. Materialul are câteva informații despre perle ( perle de cultură și perle naturale). Elevii vor avea de rezolvat și exerciții aplicative la această temă.
Gabriela Galatanu
Școala Gimnazială Nr. 1 Orbeni, jud. Bacău, Bacău