Fundația Orange

POVESTE CU STORYJUMPER

Alte resurse

POSIRCA GINA

Trimis la 30.05.2020

Interdisciplinar
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, INFORMATICĂ ȘI TIC, EDUCAȚIE PLASTICĂ, II MEDIU CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

StoryJumper este o aplicatie indragita deopotriva de profesory si elevi. Este usor de utilizat si de scolarii mici.
In aceast story Ariana a inventat o poveste minunata, utilizand mijloacele moderne pentru exprimarea creativitatii.


Conținut video


Documente


Galerie imagini, clic pentru zoom


Multimedia

Book titled 'Povestea unui împărat'Read this book made on StoryJumper
https://www.storyjumper.com/book/read/73609645/5e83d221b67bc

Story Jumper este un site web excelent care oferă șansa elevilor de a scrie, crea și publica propriile povești. Acest site oferă instrumente simple de creare, care sunt asigurate să angajeze abilitățile de creativitate ale elevilor și să demonstreze abilitățile lor de scriere a cărților de povești. Elevii sunt capabili să ilustreze și să scrie o carte, din imaginatie sau sa povesteasca o alta carte. Storyjumper este un instrument care face scrisul distractiv pentru elevi,
Profesorii pot găsi numeroase modalități de a utiliza StoryJumper cu elevii. Tabloul de bord permite profesorilor să creeze o clasă virtuală sigură, unde toate lucrările elevilor pot fi revizuite, precum și trimise parintilor. Poate utiliza StoryJumper la toate materiile de invatamant.


Alte informații

-


POSIRCA GINA, profesor de Limba și literatura română

GIMNAZIALA SFANTUL APOSTOL ANDREI, Romania, Buzau, Buzău

Trimis la 30.05.2020 - 17:24


Materiale similare

Cuvinte cu sens opus

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, I, II, III, IV MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

-

Povesti cu Stop Motion Studio

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, II ÎNCEPĂTOR CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

S-a utilizat aplicatia Stop Motion Studio pentru a consolida un fragment din Aventurile lui Habarnam, pentru a stimula creativitatea elevilor, dar si pentru a-i invata sa creeze cu ajutorul instrumentelor digitale.