Fundația Orange

Pinocchio, după Carlo Collodi

Concurs

Nicoleta Gîdea

Trimis la 13.01.2021

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, III MEDIU PREDARE

Resursa reprezintă o succesiune de activități de predare-învățare asincrone (în ritm propriu), ERRE, având ca scop formarea de competențe de receptare a mesajelor scrise în diverse situații de comunicare, pornind de la un fragment din opera lui Carlo Collodi.



Proiecte didactice


Documente


Link: https://library.livresq.com/details/5ed6c1bec016198bc86daebf

Resursa reprezinta o succesiune de activități de predare-învățare asincrone (în ritm propriu), ERRE, având ca scop formarea de competențe de receptare a mesajelor scrise în diverse situații de comunicare, pornind de la un fragment din opera lui Carlo Collodi.

Tipul resursei: Mixt (multimedia)
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a III-a
Disciplina : Limba si literatura română

Competență generală: 3. Receptarea de mesaje scrise în diverse contexte de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 3.1.. Extragerea unor informații de detaliu din texte informative sau literare

Cuprins:
- Lectură
- Exerciții de înțelegere a textului
- Exerciții de vocabular
- Exerciții alternative


Nicoleta Gîdea, profesor de Altă disciplină

Școala Gimnazială „Mihai Viteazul”, Alexandria, Teleorman

Trimis la 13.01.2021 - 16:45


Materiale similare

Heidi, fetița munților

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, III

Resursa reprezintă o suită de activități de predare-învățare asincrone (în ritm propriu), ERRE, care combină o suită de metode actuale de abordare, într-o strategie didactică exploratorie.

Hoinar, dupâ Emil Gârleanu

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, III

Resursa reprezintă o succesiune de activități de predare-învățare asincrone (în ritm propriu), ERRE, având ca scop formarea de competențe de receptare a mesajelor scrise în diverse situații de comunicare, pornind de la textul lui Emil Gârleanu.