Nicoleta Gîdea
Trimis la 13.01.2021Link: https://library.livresq.com/details/5ed6c1bec016198bc86daebf
Resursa reprezinta o succesiune de activități de predare-învățare asincrone (în ritm propriu), ERRE, având ca scop formarea de competențe de receptare a mesajelor scrise în diverse situații de comunicare, pornind de la un fragment din opera lui Carlo Collodi.
Tipul resursei: Mixt (multimedia)
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a III-a
Disciplina : Limba si literatura română
Competență generală: 3. Receptarea de mesaje scrise în diverse contexte de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 3.1.. Extragerea unor informații de detaliu din texte informative sau literare
Cuprins:
- Lectură
- Exerciții de înțelegere a textului
- Exerciții de vocabular
- Exerciții alternative
Nicoleta Gîdea, profesor de Altă disciplină
Școala Gimnazială „Mihai Viteazul”, Alexandria, Teleorman
Trimis la 13.01.2021 - 16:45
Lecție integrată realizată pe platforma LIVRESQ
Arie curriculară: Limbă și comunicare
Disciplina: Limba și literatura română
Scopul lecției: Receptarea textului narativ
Frățilă Alina Mihaela
Liceul Teoretic „Șerban Vodă”, Prahova
Proiectul de lecție este o îmbinare între metoda de predare tradițională îmbinată cu diverse aplicații digitale, menite să trezească interesul elevilor pentru învățare, aceștia fiind capabili să-și însușească noi noțiuni și cunoștințe despre substantiv.
Fogoroș Cristina-Gabriela
Școala Gimnazială, Sibiu