Fundația Orange

Piramida triunghiulară regulată, desfășurare, calcul de arii, volum

Alte resurse

Digitaliada

Trimis la 08.03.2018

Matematică
MATEMATICĂ, VIII

Echipa Digitaliada vă propune un proiect didactic pentru piramida triunghiulară regulată, desfășurare, calcul de arii și volum.



Proiecte didactice


Documente


Proiect didactic realizat de Simona Roșu, profesor Digitaliada, revizuit de Ioan Popa, profesor Digitaliada.

Textul și ilustrațiile din acest document sunt licențiate de Fundația Orange conform termenilor și condițiilor licenței Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0) care poate fi consultată pe pagina web https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/. Pus la dispoziție în cadrul programului Digitaliada.

În această lecție, elevii de clasa a VIII-a vor învăța noțiuni legate de piramida triunghiulară regulată. Pe parcursul orei de matematică, elevii vor identifica elementele unei piramide triunghiulare regulate.

Elevii vor determina, pe baza formulelor de calcul pentru arii, volumul unei piramide triunghiulare regulate, calculul de distanțe în piramidă, respectiv unghiuri.


Alte informații

Clasa a VIII-a - Învățarea noțiunilor legate de piramida triunghiulară regulată, utilizând aplicația GeoGebra.


Digitaliada

Romania, București

Trimis la 08.03.2018 - 16:50


Materiale similare

Funcții de forma f:ℝ→ℝ, f(x) = ax+b, a,b numere reale

Matematică
MATEMATICĂ, VIII MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Noțiunea de funcție este prezentă în toată matematica și nu numai. Însușirea corectă a acestei noțiuni este importantă. Ea este des întâlnită și în vorbirea curentă, dar în matematică, noțiunea de funcție are un înțeles precis. Este imporant ca elevii să înțeleagă această noțiune, de aceea vom utiliza aplicația GeoGebra pentru a rezolva exercițiile propuse.

Proiect didactic - Cilindrul

Matematică
MATEMATICĂ, VIII MEDIU PREDARE

Acest proiect didactic ajută la dezvoltarea competentelor digitale și matematice, pentru clasa a VIII-a folosind noua tehnologie pentru captarea atentiei elevilor.