Fundația Orange

Poveste cu StoryJumper

Alte resurse

Poșircă Gina

Trimis la 30.05.2020

Interdisciplinar
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, INFORMATICĂ ȘI TIC, EDUCAȚIE PLASTICĂ, II MEDIU CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

StoryJumper este o aplicație îndrăgită deopotrivă de profesori și elevi. Este ușor de utilizat și de școlarii mici. În aceast story Ariana a inventat o poveste minunată, utilizând mijloacele moderne pentru exprimarea creativității.


Conținut video


Documente


Galerie imagini, clic pentru zoom


Multimedia

Book titled 'Povestea unui împărat'Read this book made on StoryJumper

Story Jumper este un site web excelent care oferă șansa elevilor de a scrie, crea și publica propriile povești. Acest site oferă instrumente simple de creare, care sunt asigurate să angajeze abilitățile de creativitate ale elevilor și să demonstreze abilitățile lor de scriere a cărților de povești.

Elevii sunt capabili să ilustreze și să scrie o carte din imaginație sau să povestească o altă carte. Storyjumper este un instrument care face scrisul distractiv pentru elevi,

Profesorii pot găsi numeroase modalități de a utiliza StoryJumper cu elevii. Tabloul de bord permite profesorilor să creeze o clasă virtuală sigură, unde toate lucrările elevilor pot fi revizuite, precum și trimise părinților. Se poate utiliza StoryJumper la toate materiile de învățământ.



Poșircă Gina, profesor de Limba și literatura română

Școala Gimnazială „Sfântul Apostol Andrei, Buzău

Trimis la 30.05.2020 - 17:24


Materiale similare

Dialogul în situații concrete

Interdisciplinar
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, II

Resursa cuprinde două situații concrete în care elevii pot cere sau primi informații, structurate în dialoguri pe teme de interes La bibliotecă sau În autobuz. Elevii primesc ca sarcină alegerea situațiilor corecte în diverse dialoguri, dar și respectarea regulilor de conduită în autobuz.

Povestirea orală a unui fragment scris - Vreau să trăiesc printre stele

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, II

După audierea textului Vreau să trăiesc printer stele (pe fragmente), după Victor Eftimiu, elevii primesc informații despre tipurile de comunicare: orală, scrisă, nonverbală, ce reprezintă fragmentele și cum reușim să povestim un fragment folosind un set de întrebări.