Vîrtopeanu Elisabeta Ștefania
Trimis la 22.05.2023Link resursă educațională deschisă: https://app.nearpod.com/?pin=4CEDEA3EE12CD165C82D261E6EE25BC9-1&&utm_source=link
Resursa este utilă în învățarea în format fizic utilizându-se cu ușurință în săli de clasă ce dețin tablă interactivă.
Înainte de lecție, învățătorul oferă un cod pentru ca elevii să se alăture sesiunii. Odată înscriși, elevii își trimit numele, ceea ce îi permite cadrului didactic să vadă numele elevilor care s-au alăturat.
De asemenea, cadrul didactic împărtășește fiecare diapozitiv al prezentării,iar elevilor li se permite să lucreze pe diapozitivul pe care acesta îl împarte, neputând să treacă mai departe decât cu acordul profesorului.
Când lecția este lansată și clasa continuă activitatea, elevii vor vedea întrebările pe ecranul lor, iar profesorul poate vizualiza rezultatele clasei în timp real. De asemenea, profesorii pot adăuga întrebări de evaluare formativă „din mers” în timpul lecției, după cum este necesar.
Nu se recomandă utilizarea telefoanelor, resursa utilizând un video ce nu poate fi suportat pe acest dispozitiv.
Vîrtopeanu Elisabeta Ștefania, profesor de Altă disciplină
Școala Gimnazială „Alexandru Colfescu”, Alexandria, Teleorman
Trimis la 22.05.2023 - 16:14
Acest auxiliar didactic interactiv este realizat cu ajutorul editorului Livresq si este publicat pe platforma LIVRESQ. Materialul este destinat pentru disciplina Comunicare în limba română, clasa I.
Silvia
International Premium School of Bucharest, București
Exerciții de înțelegere a textului ”Ninsoarea din vis” de Eric Carle și procesare fonologică
MihaelaM
Școala Gimnazială Nr. 7, Hunedoara