Florea Elena Livia
Trimis la 28.02.2020Mi-am dorit o lectie cat mai atractiva in care copiii sa fie principalii actori cu dorinte si realizari. Utilizand tehnologia, procesul instructiv-educativ se imbogateste prin: partajarea informatiilor, colaborarea dintre utilizatori, realizarea instantanee a feed-back-ului. Se creeaza un mediu de invatare stimulativ si in acelasi timp confortabil.
Pe langa atingerea competentelor matematice utilizând tehnologia, se stimuleaza realizarea competentelor informatice exersând deprinderi matematice.
In realizarea materialului am aratat cum pot fi folosite intr-o lectie resursele educationale deschise.
Florea Elena Livia, profesor de Matematică
Scoala gimnaziala Strâmtura, Romania, Strâmtura, Maramureș
Trimis la 28.02.2020 - 21:23
Este un proiect de lecție pentru o lecție de predare a cunoștințelor creat pentru a fi folosit împreună cu aplicația quizziz și tabla interactivă.
Dologa Paulina
Școala Gimnazială, Bistrița-Năsăud
Acest material arată că matematica poate fi altfel. Conține idei, linkuri, teste, aspecte de la diferite lecții, fișe de lucru, expoziții cu materialele copiilor și multe altele.
Cucuianu Marița
Colegiul Național Neagoe Basarab, Călărași