Drăguț Ramona
Trimis la 13.12.2020Materialul este lucrat cu ajutorul BookCreator, un instrument pentru realizarea cărților digitale multimedia. Pentru fiecare dintre ortograme sunt explicații, exemplificări și exerciții care pot fi rezolvate pe caiet sau online, sub formă de joc.
Jocurile sunt realizate pe platformele LearningApps.org, Genial.ly, Purposegames.com. Benzile desenate care însoțesc cititorul în descoperirea ortogramelor sunt realizate cu ajutorul aplicației Pixton.com.
Competențe generale/specifice vizate:
3. Receptarea de mesaje scrise în diverse contexte de comunicare.
3.5. Sesizarea abaterilor din textele citite în vederea corectării acestora.
4. Redactarea de mesaje în diverse situații de comunicare.
4.1. Recunoașterea și remedierea greșelilor de ortografie și de punctuație.
Link: https://read.bookcreator.com/jz3QKgUvdwR7QvV0neXJk1E9zQC3/ZJ_KyqBLT_qXR6tY_c5mlg
Drăguț Ramona
Școala Gimnazială, Ionesti, Vâlcea
Trimis la 13.12.2020 - 09:12
Material realizat pentru consolidarea cunoștințelor la lecția Perla de scoică, clasa a III-a. Materialul are câteva informații despre perle ( perle de cultură și perle naturale). Elevii vor avea de rezolvat și exerciții aplicative la această temă.
Gabriela Galatanu
Școala Gimnazială Nr. 1 Orbeni, jud. Bacău, Bacău
Este un material realizat pentru textul „Casa păpușii”, de Titel Constantinescu, clasa a III-a, manualul editurii ArtKlett
Simona Georgescu
Școala Gimnazială „Nicolae Bălcescu”, Ploiești, Prahova
3 comentarii
Digitaliada
Felicitări!
RăspundeBuna ziua
Felicitari! Sunteti o persoana minunata si un dascal de nota 10+!
RăspundeScriem corect
Felicitări!
Răspunde