d.botgros
Trimis la 11.02.2020Acest proiect didactic este abordat folosind teoria inteligențelor multiple, care presupune inițiativă, creativitate, originalitate, cercetare, studiu individual, muncă în echipă, în selectarea și prelucrarea informațiilor utile, în alegerea modalităților de ilustrare a informațiilor, în organizarea și realizarea dosarului colectiv, în realizarea suporturilor pentru ilustrare și evaluare. Această trudă a elevilor, cu niveluri diferite de competențe și abilități, este răsplătită cu satisfacția reușitei, dar și mai mult cu lărgirea ariei de cunoștințe referitoare la subiectul ales – PRIMĂVARA.
Pe parcursul proiectului elevii vor comunica pentru informare, învățare și evaluare utilizând Internetul și tehnologiile moderne. Parcurgând această unitate de învățare își vor educa simțul pentru frumos, pentru arta prin comunicare, învățarea prin intermediul tehnologiilor moderne, creativitatea și gândirea de nivel superior.
Elevii vor fi capabili să structureze și să creeze diferite tipuri de comunicare scrisă, orală, multimedia, își vor dezvolta abilitățile de lucru în echipă și individual.
La finalul proiectului elevii își vor prezenta lucrările în fața părinților, demonstrând că și ei pot fi scriitori, matematicieni, inventatori, naturaliști, pictori, muzicieni care scriu, inventează, iubesc natura, cântă și desenează frumusețea orașului nostru PRIMĂVARA.
https://docs.google.com/presentation/d/1LI63UMfvKPfyqJlm87Tpka26DuhaasxczwY7ArvesRo/edit?usp=sharing
https://docs.google.com/presentation/d/1MTJgfEpXdMtWc0kglFJ5NUeZUg5vLrBaErmCQaUhoj0/edit?usp=sharing
d.botgros
Scoala Gimnaziala Sf.Varvara Aninoasa, Romania, Aninoasa, Hunedoara
Trimis la 11.02.2020 - 08:21
Proiect de lecție la clasa a III-a, realizat la lecția Casa lui Tomi, după Adrian Oprescu, ora a II-a
Gabriela Galatanu
Școala Gimnazială Nr. 1 Orbeni, jud. Bacău, Bacău
Proiectul unei lecții cu suport digital, care poate fi pus la dispoziția elevilor prin link sau cod QR.
Tudor Iuliana
Școala Gimnazială Matei Basarab, Dâmbovița