Gogu Mihaela
Trimis la 27.01.2022Link: https://library.livresq.com/details/60413dc0a08ebe00075304c1
Materialul este conceput pentru realizarea unei lecții interactive, în care elevii să interacționeze în mod ludic cu textul liric. Are menționate, chiar în prima etapă de proiectare, obiectivele și finalitățile așteptate, apoi datele biografice, ale autorului, urmând recitarea model, explicarea unor termeni noi, explicitarea noțiunii de „pastel”, exerciții de înțelegere a textului, toate aceste etape fiind îmbinate cu sarcini de evaluare formativă, diverse, interactive, atractive, în care elevii își vor exersa capacitățile intelectuale, pentru CLR, insclusiv abilitățile digitale.
Lectie omologată de Ministerul Educației și Cercetării din România cu Nr. 30.235/1/01.10.2021, nivelul primar.
Resursa a fost realizată folosind editorul Livresq.
Respectă programa școlară, la Comunicare în limba română, clasa a II-a, competența specifică: 3.2 - Identificarea mesajului unui text în care se relatează întâmplări, fenomene din universul cunoscut
Ușor de urmărit de elevi, asincron, chiar și fără un adult ca ghid.
Gogu Mihaela, profesor de Educație civică / socială, Matematică, Limba și literatura română, Altă disciplină, Educație muzicală, Educație plastică
Școala Gimnazială „Nicolae Stoleru”, Baia, Suceava
Trimis la 27.01.2022 - 13:29
Materialul realizat presupune o suită de exemple, exerciții, jocuri prin care elevii își reîmprospătează cunoștințele referitoare la grupurile de litere, folosirea corectă a acestora în diferite contexte
Ana-Maria Domokos-Uifalvi
Liceul Teoretic Teglas Gabor, Hunedoara