POP MARIA
Trimis la 30.01.2022Această activitate a avut efectul dorit:
-am început ora prin recitarea unor versuri folosind aplicația Chatter pix kids pentru a stârni curiozitatea elevilor;
- elevii au conștientizat rolul important pe care îl au pentru sănătatea mediului înconjurător;
- am dezvoltat imaginația, creativitatea și gustul estetic al elevilor;
- am îmbinat informații simple( curățenie, resturi etc.), cu informații științifice (poluare, reciclare etc.);
- am folosit metode simple: decupare desenare, dar și diverse aplicații: wordart, chatter pix kids, pentru a evita monotonia;
- elevii au apreciat această activitate exprimându-și dorința de a mai realiza astfel de activități;
- unii elevi au folosit, acasă, cele două aplicații;
Prin faptul că elevii își amintesc de această lecție, deși a trecut aproape un an, îmi demonstrează că a fost o activitate reușită, apreciată de mine, de elevi și sper că și de dumneavoastră.
Atașez cele două link-uri pentru video-urile create..
https://www.youtube.com/watch?v=IcHfogiSZDc
https://www.youtube.com/watch?v=el0DSyhhnnE
POP MARIA, profesor de Limba și literatura română, Educație tehnologică, Științe ale naturii
ȘCOALA GIMNAZIALĂ ,,DR. IOAN MIHALYI DE APȘA”, ROMÂNIA, SIGHETU MARMAȚIEI, Maramureș
Trimis la 30.01.2022 - 22:19
Lecție integrată realizată pe platforma LIVRESQ
Arie curriculară: Limbă și comunicare
Disciplina: Limba și literatura română
Scopul lecției: Receptarea textului narativ
Frățilă Alina Mihaela
Liceul Teoretic „Șerban Vodă”, Prahova
Proiectul de lecție este o îmbinare între metoda de predare tradițională îmbinată cu diverse aplicații digitale, menite să trezească interesul elevilor pentru învățare, aceștia fiind capabili să-și însușească noi noțiuni și cunoștințe despre substantiv.
Fogoroș Cristina-Gabriela
Școala Gimnazială, Sibiu