Botgros Didina
Trimis la 29.12.2020Propun o lecție interdiciplinară interactivă care, prin activitățile variate propuse pe o temă atât de plăcută copiilor,conduce spre dezvoltarea competențelor de receptare a mesajelor orale și scrise, precum și de exprimare și redactare de mesaje în diferite situații de comunicare.
Lecția a fost creată pe platform wizer, pentru a fi parcursă cu elevii sincron, dar este pusă la dispoziția elevilor pe classroom pentru a fi parcursă și individual de fiecare.
Lecția
- solicită exersarea competențelor de bază citit-scris;
- stimulează interesul copiilor față de învățare prin derularea activității într-un cadru simbolic, îndrăgit de aceștia;
- integrează în conținutul său elemente ale educației nonformale;
- propune exerciții variate, proprii diferitelor stiluri de învățare;
- stimulează imaginația, creativitatea și gândirea critică a copiilor;
- permite tratarea diferențiată a sarcinilor, în raport cu nivelul și direcția dezvoltării personale a copilului;
- evidențiază utilitatea practică a competențelor dobândite.
Resursa educațională și proiectul sunt încărcate și la categoria Aplicații.
Au fost folosite ilustrații cu licență creative commons de pe https://pixabay.com/ro/ sau https://www.photosforclass.com/ iar cele create personal au fost stampilate cu licență prin http://ccstamper.edu-sharing.org
Pentru proiectul didactic a fost obținută și licență creative commons.
Botgros Didina, profesor de Matematică, Limba și literatura română, Dezvoltare personală, Muzică și mișcare
Gimnazială „Sf. Varvara”, Aninoasa, Hunedoara
Trimis la 29.12.2020 - 18:40
Materialul propus este o recapitulare a grupurilor de litere învățate în clasa a II-a, conținând o sumedenie de exemple de cuvinte care conțin aceste grupuri de litere, precum și jocuri de asociere, memorie, jocuri de tip Escape etc. Elevii pot exersa cele învățate jucându-se.
Ana-Maria Domokos-Uifalvi
Liceul Teoretic Teglas Gabor, Hunedoara