Botgros Didina
Trimis la 29.12.2020Propun o lecție interdiciplinară interactivă care, prin activitățile variate propuse pe o temă atât de plăcută copiilor,conduce spre dezvoltarea competențelor de receptare a mesajelor orale și scrise, precum și de exprimare și redactare de mesaje în diferite situații de comunicare.
Lecția a fost creată pe platform wizer, pentru a fi parcursă cu elevii sincron, dar este pusă la dispoziția elevilor pe classroom pentru a fi parcursă și individual de fiecare.
Lecția
- solicită exersarea competențelor de bază citit-scris;
- stimulează interesul copiilor față de învățare prin derularea activității într-un cadru simbolic, îndrăgit de aceștia;
- integrează în conținutul său elemente ale educației nonformale;
- propune exerciții variate, proprii diferitelor stiluri de învățare;
- stimulează imaginația, creativitatea și gândirea critică a copiilor;
- permite tratarea diferențiată a sarcinilor, în raport cu nivelul și direcția dezvoltării personale a copilului;
- evidențiază utilitatea practică a competențelor dobândite.
Resursa educațională și proiectul sunt încărcate și la categoria Aplicații.
Au fost folosite ilustrații cu licență creative commons de pe https://pixabay.com/ro/ sau https://www.photosforclass.com/ iar cele create personal au fost stampilate cu licență prin http://ccstamper.edu-sharing.org
Pentru proiectul didactic a fost obținută și licență creative commons.
Botgros Didina, profesor de Matematică, Limba și literatura română, Dezvoltare personală, Muzică și mișcare
Gimnazială „Sf. Varvara”, Aninoasa, Hunedoara
Trimis la 29.12.2020 - 18:40
Materialul propus este un ansamblu de materiale interactive, pregătite fie pentru predarea, consolidarea, fie pentru recapitularea tuturor grupurilor de litere învățate. Se poate utiliza atât în predarea sincronă, cât și în cea asincronă.
Domokos-Uifalvi Ana-Maria
Liceul Teoretic Teglas Gabor, Hunedoara
Materialul propus este o recapitulare a grupurilor de litere învățate, într-un mod atractiv și interesant. După o recapitulare a grupurilor de litere, se rezolvă diverse exerciții-joc, folosind calculatoare sau tablă digitală, ceea ce conferă lecției interactivitate, interes și motivație.
Domokos-Uifalvi Ana-Maria
Liceul Teoretic Teglas Gabor, Hunedoara