Munteanu Madalina
Trimis la 25.02.2020https://scratch.mit.edu/projects/352290917/
https://scratch.mit.edu/projects/352330918/
Pornind de la exemplul prin care sa ghicim suma a doua numere, propun să se creeze un joculeț care să contorizeze numărul de încercări prin care ghicim suma celor două numere.
Am propus ca jocul să fie finalizat atunci când numărul de încercări să fie egal cu trei dar totodată și scorul să scadă dacă răspunsul este greșit.
Astfel, explic utilitatea structurii repetitive care are drept caracteristică principală îndeplinirea repetată a unei secvențe de instrucțiuni cât timp este îndeplinită o condiție, sau până când devine adevărată o condiție.
Munteanu Madalina, profesor de Informatică și TIC
Scoala Gimn. Nr. 29 Galati, Romania, Galati, Galați
Trimis la 25.02.2020 - 10:22
Materialul a fost conceput pentru a veni în sprijinul formatorilor din cadrul proiectului CRED unde 55.000 de dascăli participă la cursuri de formare. Din cauza pandemiei cursul se desfășoară, anul acesta, exclusiv online, motiv pentru care sesiunile de formare au trebuit adaptate.
Rusz Delia Corina
Școala Profesională „George Coșbuc”, Satu Mare
Scratch este un limbaj de programare care ii ajuta pe copii sa creeze propriile povesti interactive, animatii, jocuri si muzica si sa pe care pot sa le impartaseasca cu altii. Realizand proiecte in Scratch, elevii mici invata atat matematica, cat mai ales invata sa gandeasca creativ si in colaborare, in echipa.
Posirca Gina
GIMNAZIALA SFANTUL APOSTOL ANDREI, Buzău