Munteanu Madalina
Trimis la 25.02.2020https://scratch.mit.edu/projects/352290917/
https://scratch.mit.edu/projects/352330918/
Pornind de la exemplul prin care sa ghicim suma a doua numere, propun să se creeze un joculeț care să contorizeze numărul de încercări prin care ghicim suma celor două numere.
Am propus ca jocul să fie finalizat atunci când numărul de încercări să fie egal cu trei dar totodată și scorul să scadă dacă răspunsul este greșit.
Astfel, explic utilitatea structurii repetitive care are drept caracteristică principală îndeplinirea repetată a unei secvențe de instrucțiuni cât timp este îndeplinită o condiție, sau până când devine adevărată o condiție.
Munteanu Madalina, profesor de Informatică și TIC
Scoala Gimn. Nr. 29 Galati, Romania, Galati, Galați
Trimis la 25.02.2020 - 10:22
Programă de opțional care propune activități digitale adaptate la categoria de vârstă și la nevoile elevilor de la ciclul primar.
Anca Cristina Purice
Liceul Teoretic Filadelfia, Suceava
Frumusețea păsărilor a fost mereu o sursă de inspirație pentru creațiile artistice. Lecția îi transpune pe elevi în lumea plină de culoare și muzicalitate a păsărilor.
Marin Dorina
Colegiul National de Arta „Octav Bancila”, Iași