Pricope-Damian Cristina
Trimis la 02.04.2023Lecțiile digitale au fost proiectate cu Nearpod, Genially și Google Slides+Pear deck, dar cuprind și alte activități create cu instrumente precum Learningapps, Wordwall, Mentimeter, Jamboard etc.
Testul final a fost creat cu Quizizz.
Documentul cuprinde link-ul lecțiilor și al testului.
Pricope-Damian Cristina, profesor de Limbi moderne
Școala Gimnazială „Al. I. Cuza” Podu Iloaiei, Valea Lupului, Iași
Trimis la 02.04.2023 - 21:11
„Învățarea este optimizată atunci când se bazează pe cunoaștere și experiențe anterioare ale elevilor care le permit acestora să lege ceea ce știu deja de noile informații care trebuie învățate” (Roth, 1990). Metoda pe care am folosit-o în predarea lecției a fost „Știu / vreau să știu / am învățat”.
Onica Monica Iuliana
Colegiul Național „Spiru Haret”, Galați
Elevii vor invata verbele regulate la indicativ prezent prin intermediul platformei interactive Nearpod, intr-un mod atractiv.
Ioana Horga
Colegiul Național ”Gheorghe Sincai”, Colegiul Național ”Mihai Eminescu”, Maramureș