Fundația Orange

Proiect unitate de învățare „Mes vacances”

Concurs

Pricope-Damian Cristina

Trimis la 02.04.2023

Limbi moderne
LIMBI MODERNE, VI MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Proiectarea unei unități de învățare pentru clasa a VI-a la Limba franceză, L2. Proiectul cuprinde 3 lecții digitale și un test digital. Temele vizate sunt mijloace de transport, exprimarea preferințelor, activități în vacanță, scrierea unei cărți poștale.


Proiecte didactice


Documente


Lecțiile digitale au fost proiectate cu Nearpod, Genially și Google Slides+Pear deck, dar cuprind și alte activități create cu instrumente precum Learningapps, Wordwall, Mentimeter, Jamboard etc.
Testul final a fost creat cu Quizizz.
Documentul cuprinde link-ul lecțiilor și al testului.


Pricope-Damian Cristina, profesor de Limbi moderne

Școala Gimnazială „Al. I. Cuza” Podu Iloaiei, Valea Lupului, Iași

Trimis la 02.04.2023 - 21:11


Materiale similare

The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland

Limbi moderne
LIMBI MODERNE, VI

„Învățarea este optimizată atunci când se bazează pe cunoaștere și experiențe anterioare ale elevilor care le permit acestora să lege ceea ce știu deja de noile informații care trebuie învățate” (Roth, 1990). Metoda pe care am folosit-o în predarea lecției a fost „Știu / vreau să știu / am învățat”.

Il presente indicativo dei verbi regolari

Interdisciplinar
MATEMATICĂ, V, VI, VII

Elevii vor invata verbele regulate la indicativ prezent prin intermediul platformei interactive Nearpod, intr-un mod atractiv.