Fundația Orange

Pronumele personal

Concurs

Muha Viorica

Trimis la 29.02.2020

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, VI MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Acest proiect de lecție a fost realizat pentru elevi cu deficiențe mintale moderate.
În cadrul acestei lecții am utilizat câteva exerciții realizate în aplicația WAND EDUCATION, utilizând șabloane puse la dispoziție.


Proiecte didactice


Documente


Aceste exercitii urmăresc acumularea de noi cunoștințe, dar pot fi utilizate și în consolidarea cunoștințelor sau în evaluarea elevilor.

În cadrul lecției elevii au fost împărțiți în trei grupe. Fiecare grupă a avut de rezolvat diferite exerciții realizate în aplicația WAND EDUCATION.

Grupa 1: Prinde pronumele
Vei putea să: Adaugi două categorii de elemente
Elevii vor: Clasifica elementele în cele două categorii

Grupa 2: Alege răspunsul corect
Vei putea să: Adaugi întrebări și să setezi cronometrul
Elevii vor: Alege răspunsul corect în limita timpului setat

Grupa 3: Completează cu pronumele potrivite
Vei putea să: Adaugi o imagine de fundal
Elevii vor: Adăuga etichete cu denumiri pe respectiva imagine


Alte informații

Link web: https://app.wand.education/editor/index.html?id=b11e69f7-251b-4955-a67e-fbdf64276236


Muha Viorica, profesor de Limba și literatura română

Școala Gimnazială Specială ”Sf. Stelian” Radauti, Romania, Radauti, Suceava

Trimis la 29.02.2020 - 11:48


Materiale similare

Citește cu mine!

Interdisciplinar
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, VI, VII

Padletul este o metodă modernă, practică și eficientă de învățare în ora de opțional „Tehnici de lectură”. Participanții împărtășesc impresiile lor de lectură, sub forme variate, răspunzând la cerințe creative. Prin afișarea lor pe padlet se realizează diseminarea și se favorizează interevaluarea.

Pronumele reflexiv

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, VI

Materialul publicat reprezintă o lecție interactivă, avand un caracter flexibil; sunt prevăzute 2-3 ore, dar, în funcție de clasă, de interesele elevilor, de canalul utilizat ( față-n față sau online) profesorul poate privilegia unele activități.