Pavelescu Marilena
Trimis la 23.01.2022https://docs.google.com/presentation/d/1wnvC7ESBPNeRBbdm0pDXBUI-yQg-RMSTxhLXdSqD_RA/
Pentru elevi, materialul prezintă un caracter atractiv, deoarece informația teoretică are pondere mică și este însoțită de imagini. Ei sunt puși mereu să facă ceva: să analize, să-și imagineze, să comenteze etc. Exercițiile de imaginație, de transpunere într-un alt regn oferă ocazii de autocunoaștere și intercunoaștere.
Sunt vizate următoarele competențe specifice:
4.2. Aplicarea conștientă a achizițiilor lexicale și semantice de bază, din limba română standard, pentru exprimarea corectă a intenției comunicative
3.4. Analizarea dificultăților de redactare, oferind soluții, pe baza criteriilor propuse de profesor și discutate cu colegii
Pavelescu Marilena, profesor de Limba și literatura română
Scoala Gimnazială „Mihai Viteazul”, Romania, Târgoviște, Dâmbovița
Trimis la 23.01.2022 - 09:30
Padletul este o metodă modernă, practică și eficientă de învățare în ora de opțional „Tehnici de lectură”. Participanții împărtășesc impresiile lor de lectură, sub forme variate, răspunzând la cerințe creative. Prin afișarea lor pe padlet se realizează diseminarea și se favorizează interevaluarea.
Carcea Loredana
Școala Gimnazială Nr. 7, Botoșani
Acest proiect de lecție a fost realizat pentru elevi cu deficiențe mintale moderate.
În cadrul acestei lecții am utilizat câteva exerciții realizate în aplicația WAND EDUCATION, utilizând șabloane puse la dispoziție.
Muha Viorica
Școala Gimnazială Specială ”Sf. Stelian” Radauti, Suceava