Cîrlig Marian
Trimis la 09.04.2023Material realizat în Livresq penbtru disciplina Comunicare în limba română la clasa I. Resursa poate fi folosită ca suport de învățare pentru unul sau mai multe momente din lecție atât în clasă cât și acasă. Sarcinile de învățare au un grad scăzut și mediu de dificultate sși sunt țintite pentru realizarea competenței de identificare a unor sunete, silabe și cuvinte din propoziții rostite clar și rar. Pentru aacesarea și rularea resursei sunt necesare competnețe minime de folosire a unor dispozitive mobile saa a unui calculator. Cerințele activităților sunt prezentate în scris dar și audio prin intermediul asistentului de pagină.
Link către resursă - https://library.livresq.com/details/64292097e6327e00080017dc
Platforme și instrumente digitale folosite
1. www,canva.com
2. www.livresq.com
3.www,genial.ly
Toate imaginile și clipurile sunt creații proprii.
Cîrlig Marian, profesor de Altă disciplină
Gimnazială ”Dimitrie Ion Ghica” Radovanu, Radovanu, Călărași
Trimis la 09.04.2023 - 10:13
Lecția propune formarea deprinderilor de a recunoaște literele învățate în cuvinte și propoziții, sau de a realiza corespondențe între imagini și cuvinte
Elisabeta Ștefania Vîrtopeanu
Școala Gimnazială „Alexandru Colfescu”, Teleorman
O simplă prezentare în powerpoint devine suportul central al lecției de consolidare a cunoștințelor, personajele prind viață și îi captivează pe copii, îi îndeamnă să pătrundă în frumoasa lume a poveștii descrise și să se implice activ și cu inima deschisă la toate activitățile de învățare.
Popa Diana
Scoala Gimnazială Nr. 17, Ion Minulescu, Constanța