Fundația Orange

Proprietățile apei. Utilizările apei în diferite stări de agregare

Concurs

Boian Aurelia Cornelia

Trimis la 29.01.2022

Științe ale naturii
ȘTIINȚE ALE NATURII, IV MEDIU PREDARE, EVALUARE

Lecție interactivă de predare-învățare-evaluare la disciplina Științe ale naturii, clasa a IV-a.



Proiecte didactice


Link: https://library.livresq.com/details/60469ed1a08ebe00076198ae

Cuprins:
- Proprietățile apei. Utilizările apei în diferite stări de agregare
- Proprietățile apei
- Circuitul apei în natură
- Utilizările apei în diferite stări de agregare
- Clubul curioșilor - curiozități despre apă
- Caleidoscop științific
- Tema de casă și încheierea lecției
- Cuvinte cheie: apă potabilă, apă menajeră, reziduu, irigații, hidrocentrală, poluare, gheizer


Alte informații

Competențe specifice:
1.1. Identificarea unor relații între corpuri în cadrul unor fenomene și procese
1.2. Utilizarea unor criterii pentru ordonarea și clasificarea unor corpuri, fenomene și procese
2.1. Elaborarea unui plan propriu pentru realizarea unei investigații a mediului înconjurător
3.2. Identificarea unor modalități de protejare a mediului înconjurător

Obiective:
- să observe însușirile apei și condițiile necesare transformărilor acesteia;
- să identifice proprietățile apei în diferite stări de agregare;
- să colecteze date utile investigațiilor din diferite surse cu privire la proprietățile apei, circuitul apei în natură și la utilizările apei;
- să realizeze experimente/activități practice simple pentru a evidenția proprietățile apei;
- să prezinte rezultatele investigațiilor în formă proprie: fișe de observație, desen, afiș.


Boian Aurelia Cornelia, profesor de Educație civică / socială, Geografie, Istorie, Matematică, Limba și literatura română, Educație muzicală, Educație plastică, Educație tehnologică, Științe ale naturii

Scoala Gimnaziala Vad, Cetan, Cluj

Trimis la 29.01.2022 - 10:55


Materiale similare

Pădurea - mediu de viață

Științe ale naturii
ȘTIINȚE ALE NATURII, IV

Un material digital complex, un model de proiectare didactică a unei lecții la Științe, care poate fi folosit atât sincron cât și asincron, facilitând elevilor învățarea conștientă și activă, inclusiv dezvoltarea abilităților TIC.

Primăvara – Anotimpul renașterii

Interdisciplinar
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, III, IV

Pornind de la întrebarea cheie: Cum este primăvara în orașul nostru?, proiectul interdisciplinar „Primăvara – Anotimpul renașterii” este o provocare pentru elevi de a afla cât mai multe cunoștințe despre anotimpul primăvara, despre scriitori și poeți care au descris frumusețea acestui anotimp în operele lor, motivându-i să scrie, să compună și să realizeze ei înșiși materiale media care să ilustreze frumusețea anotimpului primăvara în orașul nostru.