Fundația Orange

Reprezentarea structurilor. Mișcarea personajelor

Alte resurse

Digitaliada

Trimis la 07.03.2018

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, V

Echipa Digitaliada vă propune un proiect didactic pentru reprezentarea structurilor și a poveștilor interactive, utilizând aplicația Tynker.



Proiecte didactice


Documente


Proiect didactic realizat de Anișoara Apostu, profesor Digitaliada, revizuit de Radu Tăbîrcă, inspector școlar Informatică.

Textul și ilustrațiile din acest document sunt licențiate de Fundația Orange conform termenilor și condițiilor licenței Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0) care poate fi consultată pe pagina web https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/. Pus la dispoziție în cadrul programului Digitaliada.

În cadrul acestei lecții, elevii vor descoperi posibilitatea oferită de aplicația Tynker de a crea povești interactive, prin scrierea unor comenzi care se execută succesiv cu scopul de a face personajele să se miște și să interacționeze.


Alte informații

Clasa a V-a - Realizarea unor povești interactive prin scrierea unor comenzi, utilizând aplicația Tynker.


Digitaliada

Romania, București

Trimis la 07.03.2018 - 14:50


Materiale similare

Aplicații ale programului Scratch

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, V

Materialul este un proiect didactic al lectiei: Aplicații ale programului Scratch.

Securitate cibernetică

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, V

Proiect de lecție cu fișe de lucru privind Norme de ergonomie și de siguranță. Noțiuni de securitate cibernetică.