Digitaliada
Trimis la 07.03.2018Proiect didactic realizat de Anișoara Apostu, profesor Digitaliada, revizuit de Radu Tăbîrcă, inspector școlar Informatică.
Textul și ilustrațiile din acest document sunt licențiate de Fundația Orange conform termenilor și condițiilor licenței Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0) care poate fi consultată pe pagina web https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/. Pus la dispoziție în cadrul programului Digitaliada.
În cadrul acestei lecții, elevii vor descoperi posibilitatea oferită de aplicația Tynker de a crea povești interactive, prin scrierea unor comenzi care se execută succesiv cu scopul de a face personajele să se miște și să interacționeze.
Clasa a V-a - Realizarea unor povești interactive prin scrierea unor comenzi, utilizând aplicația Tynker.
Digitaliada
Romania, București
Trimis la 07.03.2018 - 14:50
Materialul este un proiect didactic al lectiei: Aplicații ale programului Scratch.
Camelia Baltag
Școala Gimnazială „Mihu Dragomir”, Brăila
Proiect de lecție cu fișe de lucru privind Norme de ergonomie și de siguranță. Noțiuni de securitate cibernetică.
gina_pestritu@yahoo.com
Liceul Tehnologic „Victor Slăvescu”, Argeș