Ramona Cherniciuc
Trimis la 04.01.2021Conținutul lecției urmărește ca informațiile transmise să fie susținute de imagini și videoclipuri. De asemenea exercițiile interactive oferă elevilor posibilitatea de a obține un feedback imediat, pregătindu-se totodată eficient și pentru chestionarul interactiv de la sfârșitul lecției.
Link: https://library.livresq.com/view/5eee41c24099f439775dbd06/
Ramona Cherniciuc, profesor de Științe ale naturii
Școala Gimnazială „Bogdan Vodă”, Rădăuți, Suceava
Trimis la 04.01.2021 - 12:57
Elevii trebuie să fie conștienți de importanța celor 3 R: Reducere, Refolosire, Reciclare!
Eu consider că un elev informat, prietenos cu mediul, va deveni un adult responsabil!
Am realizat o lecție la AVAP, un ghiveci din pet, o actvitate integrată.
POP MARIA
ȘCOALA GIMNAZIALĂ ,,DR. IOAN MIHALYI DE APȘA”, Maramureș
Lecția „Grupe de animale” poate fi parcursă integral, atât sistemul de învățare online, cât și în cel de tipul „față în față”, conținutul fiind prezentat elevilor într-un mod științific prietenos, punând accentul pe interacțiunea elevului cu informația prezentată și pe experiența sa de viață.
Mihai Violeta
Școala Gimnazială „Mihai Viteazul” , Teleorman