Ramona Cherniciuc
Trimis la 04.01.2021Conținutul lecției urmărește ca informațiile transmise să fie susținute de imagini și videoclipuri. De asemenea exercițiile interactive oferă elevilor posibilitatea de a obține un feedback imediat, pregătindu-se totodată eficient și pentru chestionarul interactiv de la sfârșitul lecției.
Link: https://library.livresq.com/view/5eee41c24099f439775dbd06/
Ramona Cherniciuc, profesor de Științe ale naturii
Școala Gimnazială „Bogdan Vodă”, Rădăuți, Suceava
Trimis la 04.01.2021 - 12:57
Lecția „Grupe de animale” poate fi parcursă integral, atât sistemul de învățare online, cât și în cel de tipul „față în față”, conținutul fiind prezentat elevilor într-un mod științific prietenos, punând accentul pe interacțiunea elevului cu informația prezentată și pe experiența sa de viață.
Mihai Violeta
Școala Gimnazială „Mihai Viteazul” , Teleorman
Prin intermediul acestui demers didactic mi-am propus să trag un semnal de alarmă prin care elevii mei să conștientizeze efectele nocive pe care le are poluarea asupra mediului înconjurător, dar și faptul că ei se pot implica activ pentru combaterea acestor efecte.
Pruteanu Claudia
Școala Gimnazială, Vaslui