Fundația Orange

S.O.S poveștile!

Concurs

Ghenea Simona

Trimis la 29.01.2022

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, I, II, III, IV MEDIU EVALUARE

Jocul propus este de tip escape și urmărește evaluarea lecturilor citite într-un mod plăcut.


Alte materiale educaționale


Multimedia


Materialul propus este un joc interactiv, de tip escape care are ca miză rezolvarea de către elevi a unor sarcini legate de lectură într-un mod inedit, atractiv.

Există facilități care fac jocul să fie interesant:
- interactivitate
- alegerea unui personaj pentru a însoți jucătorul pe parcursul experienței de joc
- probele pot fi abordate în ce ordine doresc elevii
- ultima sarcina nu se deblochează dacă nu se rezolvă cele anterioare
- există bară de progres
- nu se pierde progresul dacă se întrerupe jocul, ci poate fi continuat din punctul rămas
- are multiple elemente interactivitate si itemi adevarat/fals, cu alegere multiplă
- există o intrigă
- există recompense pentru probele rezolvate
- există recompensă finală
- are fond muzical, antrenant
-invită elevii să persevereze dacă vor greși.

Sper ca acest joc să fie îndrăgit de elevi!


Alte informații

https://view.genial.ly/61f44e8ade478f00129f46e9/interactive-content-sos-povestile


Ghenea Simona, profesor de Altă disciplină

Colegiul Național ”Elena Cuza”, Craiova, Dolj

Trimis la 29.01.2022 - 20:38


Materiale similare

Perla de scoica, text narativ

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, III

Material realizat pentru consolidarea cunoștințelor la lecția Perla de scoică, clasa a III-a. Materialul are câteva informații despre perle ( perle de cultură și perle naturale). Elevii vor avea de rezolvat și exerciții aplicative la această temă.

(Premiat 2023, Alte materiale educaționale, I-IV) Grupurile de litere ge/Ge lecție interactivă clasa I

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, I

Lecție interactivă „Grupurile de litere ge/Ge”- Degețica de H. Ch. Andersen clasa I
cuprinde o multitudine de sarcini realizate în aplicația ThingLink. Folosind ca suport o imagine din poveste, se stabilesc sarcini diferite, interdisciplinare, ordonate cu ajutorul pictogramelor.