Fundația Orange

S.O.S poveștile! - joc digital

Concurs

Simona Ghenea

Trimis la 22.05.2023

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, II, III, IV MEDIU EVALUARE

Jocul propus poate fi aplicat elevilor din ciclul primar ca test de evaluare în urma lecturilor citite. Se remarcă prin ineditul probelor, interactivitate și poate motiva elevii să citească mai mult!


Alte materiale educaționale


Multimedia


Animată de dorința de a infuza motivație pentru lectură în rândul elevilor, am realizat acest joc interactiv, bazat pe lecturi clasice. Se pot identifica titluri din literatura română și din cea universală, iar probele sunt atractive, stimulează atenția și concentrarea.

Se știe că ceea ce elevii învață prin joc se reține mai ușor, de aceea am conceput diverse sarcini provocatoare și am creat un scenariu interactiv, cu diverse personaje. Jocul stimulează gândirea critică și rezolvarea de probleme, copiii fiind captivați de întrebări și de scopul final-eliberarea reginei poveștilor.

Consider că jocul de tip escape este creativ și poate constitui o adevărată resursă pentru profesorii din ciclul primar, mereu în căutare de strategii și de metode de stimulare a lecturii.

Link: https://view.genial.ly/61f44e8ade478f00129f46e9/interactive-content-sos-povestile


Simona Ghenea, profesor de Educație civică / socială, Limba și literatura română, Altă disciplină

Colegiul Național ”Elena Cuza”, Craiova, Dolj

Trimis la 22.05.2023 - 21:31


Materiale similare

Perla de scoica, text narativ

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, III

Material realizat pentru consolidarea cunoștințelor la lecția Perla de scoică, clasa a III-a. Materialul are câteva informații despre perle ( perle de cultură și perle naturale). Elevii vor avea de rezolvat și exerciții aplicative la această temă.

Casa păpușii

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, III

Este un material realizat pentru textul „Casa păpușii”, de Titel Constantinescu, clasa a III-a, manualul editurii ArtKlett