Simona Ghenea
Trimis la 22.05.2023Animată de dorința de a infuza motivație pentru lectură în rândul elevilor, am realizat acest joc interactiv, bazat pe lecturi clasice. Se pot identifica titluri din literatura română și din cea universală, iar probele sunt atractive, stimulează atenția și concentrarea.
Se știe că ceea ce elevii învață prin joc se reține mai ușor, de aceea am conceput diverse sarcini provocatoare și am creat un scenariu interactiv, cu diverse personaje. Jocul stimulează gândirea critică și rezolvarea de probleme, copiii fiind captivați de întrebări și de scopul final-eliberarea reginei poveștilor.
Consider că jocul de tip escape este creativ și poate constitui o adevărată resursă pentru profesorii din ciclul primar, mereu în căutare de strategii și de metode de stimulare a lecturii.
Link: https://view.genial.ly/61f44e8ade478f00129f46e9/interactive-content-sos-povestile
Simona Ghenea, profesor de Educație civică / socială, Limba și literatura română, Altă disciplină
Colegiul Național ”Elena Cuza”, Craiova, Dolj
Trimis la 22.05.2023 - 21:31
Material realizat pentru consolidarea cunoștințelor la lecția Perla de scoică, clasa a III-a. Materialul are câteva informații despre perle ( perle de cultură și perle naturale). Elevii vor avea de rezolvat și exerciții aplicative la această temă.
Gabriela Galatanu
Școala Gimnazială Nr. 1 Orbeni, jud. Bacău, Bacău
Este un material realizat pentru textul „Casa păpușii”, de Titel Constantinescu, clasa a III-a, manualul editurii ArtKlett
Simona Georgescu
Școala Gimnazială „Nicolae Bălcescu”, Ploiești, Prahova