Fundația Orange

Să învățăm programare jucându-ne în Scratch

Concurs

Mihai Agape

Trimis la 28.02.2018

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, V, VI, VII, VIII ÎNCEPĂTOR PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

În acest curs introductiv vei învăța rapid cum să folosești câteva dintre posibilitățile oferite de Scratch.



Proiecte didactice


Documente


Prezentul auxiliar curricular are la bază două lucrări ale autorului: auxiliarul curricular „Scratch – Curs pentru începători” (2011) și cursul Robo Scratch (2015), publicat pe platforma Moodle a portalului Scientix.
Auxiliarul, în format pdf, include linkuri către tutoriale video publicate pe site-ul Youtube și proiecte Scratch găzduite pe site-ul oficial Scratch.
Cursul Robo Scratch este tradus în toate limbile oficiale ale UE, versiunea în română aflându-se la adresa http://moodle.scientix.eu/course/view.php?id=593.
Auxiliarul curricular a fost publicat inițial pe site-ul cercului de Electronică de la Filiala Orșova, la adresa http://nonformal.ro/ro/content/resurse.


Mihai Agape, profesor de Informatică și TIC, Altă disciplină

Palatul Copiilor Drobeta Turnu Severin - Filiala Orșova, România, Orșova, Mehedinți

Trimis la 28.02.2018 - 08:41


Materiale similare

Aplicații ale programului Scratch

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, V

Materialul este un proiect didactic al lectiei: Aplicații ale programului Scratch.

Asistent Vocal Inteligență Artificială Python Clasa a VIII-a Informatică

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, VIII

Propun acest proiect pentru a fi prezentat in fata elevilor de clasa a VIII-a la orele de Informatica si TIC. Crearea unui asistent vocal in Python este extrem de simpla si elevii vor prinde drag de aceasta materie daca vor vedea ca au creat ceva cu propriile maini.