Fundația Orange

Să învățăm programare jucându-ne în Scratch

Concurs

Mihai Agape

Trimis la 28.02.2018

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, V, VI, VII, VIII ÎNCEPĂTOR PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

În acest curs introductiv vei învăța rapid cum să folosești câteva dintre posibilitățile oferite de Scratch.



Proiecte didactice


Documente


Prezentul auxiliar curricular are la bază două lucrări ale autorului: auxiliarul curricular „Scratch – Curs pentru începători” (2011) și cursul Robo Scratch (2015), publicat pe platforma Moodle a portalului Scientix.
Auxiliarul, în format pdf, include linkuri către tutoriale video publicate pe site-ul Youtube și proiecte Scratch găzduite pe site-ul oficial Scratch.
Cursul Robo Scratch este tradus în toate limbile oficiale ale UE, versiunea în română aflându-se la adresa http://moodle.scientix.eu/course/view.php?id=593.
Auxiliarul curricular a fost publicat inițial pe site-ul cercului de Electronică de la Filiala Orșova, la adresa http://nonformal.ro/ro/content/resurse.


Mihai Agape, profesor de Informatică și TIC, Altă disciplină

Palatul Copiilor Drobeta Turnu Severin - Filiala Orșova, România, Orșova, Mehedinți

Trimis la 28.02.2018 - 08:41


Materiale similare

Editarea grafică a imaginii - programă opțional

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, VIII

Cursul opțional “ Editarea grafică a imaginii”, propus pentru clasa a VIII-a, gimnaziu, are ca scop principal dezvoltarea competențelor digitale, de lucru cu editoare grafice avansate, lucrul în echipă și formarea abilităților de a crea produse grafice de calitate.

Proiect de tehnologie didactică (Pledoarie pentru abordarea unei noțiuni din perspectivă transdisciplinară)

Interdisciplinar
INFORMATICĂ ȘI TIC, VI

Lumea modernă, dominată de tehnologie lasă din ce în ce mai puțin spațiu pentru manifestarea creativității elevilor, pentru ca ei să poată aborda într-o viziune unitară aspecte ale științei și ale artei. Am încercat realizarea unui proiect didactic care să îmbine noțiunile științifice și artistice.