Florea Elena Livia
Trimis la 28.02.2020Mi-am dorit o lectie cat mai atractiva in care copiii sa fie principalii actori cu dorinte si realizari. Utilizand tehnologia, procesul instructiv-educativ se imbogateste prin: partajarea informatiilor, colaborarea dintre utilizatori, realizarea instantanee a feed-back-ului. Se creeaza un mediu de invatare stimulativ si in acelasi timp confortabil.
Pe langa atingerea competentelor matematice utilizând tehnologia, se stimuleaza realizarea competentelor informatice exersând deprinderi matematice.
In realizarea materialului am aratat cum pot fi folosite intr-o lectie resursele educationale deschise.
Florea Elena Livia, profesor de Matematică
Scoala gimnaziala Strâmtura, Romania, Strâmtura, Maramureș
Trimis la 28.02.2020 - 21:23
Acest material se adresează elevilor din clasele V-VIII, material care vine în ajutorul profesorilor și elevilor cu scopul de a ușura înțelegerea profundă a unor concept matematice de bază și de a ușura aplicarea acestora în viața de zi cu zi.
Crisan
Școala Gimnazială Nr. 1, Sălaj
Elevii vor invata verbele regulate la indicativ prezent prin intermediul platformei interactive Nearpod, intr-un mod atractiv.
Ioana Horga
Colegiul Național ”Gheorghe Sincai”, Colegiul Național ”Mihai Eminescu”, Maramureș