Irina
Trimis la 26.01.2022Testul propus se poate aplica într-o oră de curs, elevii primesc imediat după finalizarea testului punctajul obținut. După administrarea testului, profesorul propune elevilor ca, pentru setul de date colectat în urma administrării testului, să determine indicatorii tendinței centrale: frecvență, medie, mod, mediană și amplitudine.
Abordând și interdisciplinar, prin accesarea aplicației Formulare Google, profesorul le prezintă elevilor interpretarea punctajelor obținute și generează fișierul Excel cu răspunsurile colectate. Elevii pot verifica corectitudinea calculelor efectuate și prin inserarea formulelor în Excel (calculul tabelar se studiază în clasa a VIII-a la disciplina Informatică și T.I.C.).
Irina, profesor de Informatică și TIC, Matematică
Școala Gimnazială ”N. Iorga”, sat Pângărăcior, comuna Pângărați, România, Bicaz, Neamț
Trimis la 26.01.2022 - 21:17
A következő oktatóprogram lehetőséget ad a Háromszögek fejezet átismétlésére, játékos formában.
Soos Emőke
Școala Gimnazială „Avram Iancu”, Cluj
Acest material arată că matematica poate fi altfel. Conține idei, linkuri, teste, aspecte de la diferite lecții, fișe de lucru, expoziții cu materialele copiilor și multe altele.
Cucuianu Marița
Colegiul Național Neagoe Basarab, Călărași