Digitaliada
Trimis la 08.03.2018Proiect didactic realizat de profesor Diana Cristina Frăteanu, Fundația Noi Orizonturi, în cadrul programului – pilot Digitaliada, revizuit de Simona Roșu, profesor Digitaliada.
Textul și ilustrațiile din acest document sunt licențiate de Fundația Orange conform termenilor și condițiilor licenței Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0) care poate fi consultată pe pagina web https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/. Pus la dispoziție în cadrul programului Digitaliada.
În această lecție, elevii vor învăța să recunoscă și să interpreteze geometric sisteme de ecuații de forma {(a_1 x+b_1 y+c_1=0@〖,a〗_2 x+b_2 y+c_2=0)┤. Să reprezinte grafic dreptele soluțiilor, să analizeze mulțimea soluțiilor și să facă corelații cu poziția dreptelor în plan.
Clasa a VIII-a - Elevii vor învăța să recunoscă și să interpreteze geometric sisteme de ecuații de forma {(a_1 x+b_1 y+c_1=0@〖,a〗_2 x+b_2 y+c_2=0)┤, utilizând aplicația GeoGebra.
Digitaliada
Romania, București
Trimis la 08.03.2018 - 16:17
A következő oktatóprogram lehetőséget ad a Háromszögek fejezet átismétlésére, játékos formában.
Soos Emőke
Școala Gimnazială „Avram Iancu”, Cluj
Testul permite, cu ajutorul aplicației Formulare Google, evaluarea unor conținuturi din programa pentru Evaluare Națională.
Irina
Școala Gimnazială ”N. Iorga”, sat Pângărăcior, comuna Pângărați, Neamț