Fundația Orange

Sisteme de două ecuații de gradul I, cu două necunoscute

Alte resurse

Digitaliada

Trimis la 08.03.2018

Matematică
MATEMATICĂ, VIII

Echipa Digitaliada vă propune un proiect didactic pentru sisteme de două ecuații de gradul I, cu două necunoscute.



Proiecte didactice


Documente


Proiect didactic realizat de profesor Diana Cristina Frăteanu, Fundația Noi Orizonturi, în cadrul programului – pilot Digitaliada, revizuit de Simona Roșu, profesor Digitaliada.

Textul și ilustrațiile din acest document sunt licențiate de Fundația Orange conform termenilor și condițiilor licenței Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0) care poate fi consultată pe pagina web https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/. Pus la dispoziție în cadrul programului Digitaliada.

În această lecție, elevii vor învăța să recunoscă și să interpreteze geometric sisteme de ecuații de forma {(a_1 x+b_1 y+c_1=0@〖,a〗_2 x+b_2 y+c_2=0)┤. Să reprezinte grafic dreptele soluțiilor, să analizeze mulțimea soluțiilor și să facă corelații cu poziția dreptelor în plan.


Alte informații

Clasa a VIII-a - Elevii vor învăța să recunoscă și să interpreteze geometric sisteme de ecuații de forma {(a_1 x+b_1 y+c_1=0@〖,a〗_2 x+b_2 y+c_2=0)┤, utilizând aplicația GeoGebra.


Digitaliada

Romania, București

Trimis la 08.03.2018 - 16:17


Materiale similare

Funcții de forma f:ℝ→ℝ, f(x) = ax+b, a,b numere reale

Matematică
MATEMATICĂ, VIII MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Noțiunea de funcție este prezentă în toată matematica și nu numai. Însușirea corectă a acestei noțiuni este importantă. Ea este des întâlnită și în vorbirea curentă, dar în matematică, noțiunea de funcție are un înțeles precis. Este imporant ca elevii să înțeleagă această noțiune, de aceea vom utiliza aplicația GeoGebra pentru a rezolva exercițiile propuse.

Proiect didactic - Cilindrul

Matematică
MATEMATICĂ, VIII MEDIU PREDARE

Acest proiect didactic ajută la dezvoltarea competentelor digitale și matematice, pentru clasa a VIII-a folosind noua tehnologie pentru captarea atentiei elevilor.