Digitaliada
Trimis la 08.03.2018Proiect didactic realizat de profesor Diana Cristina Frăteanu, Fundația Noi Orizonturi, în cadrul programului – pilot Digitaliada, revizuit de Simona Roșu, profesor Digitaliada.
Textul și ilustrațiile din acest document sunt licențiate de Fundația Orange conform termenilor și condițiilor licenței Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0) care poate fi consultată pe pagina web https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/. Pus la dispoziție în cadrul programului Digitaliada.
În această lecție, elevii vor învăța să recunoscă și să interpreteze geometric sisteme de ecuații de forma {(a_1 x+b_1 y+c_1=0@〖,a〗_2 x+b_2 y+c_2=0)┤. Să reprezinte grafic dreptele soluțiilor, să analizeze mulțimea soluțiilor și să facă corelații cu poziția dreptelor în plan.
Clasa a VIII-a - Elevii vor învăța să recunoscă și să interpreteze geometric sisteme de ecuații de forma {(a_1 x+b_1 y+c_1=0@〖,a〗_2 x+b_2 y+c_2=0)┤, utilizând aplicația GeoGebra.
Digitaliada
Romania, București
Trimis la 08.03.2018 - 16:17
Acest material arată că matematica poate fi altfel. Conține idei, linkuri, teste, aspecte de la diferite lecții, fișe de lucru, expoziții cu materialele copiilor și multe altele.
Cucuianu Marița
Colegiul Național Neagoe Basarab, Călărași
Noțiunea de funcție este prezentă în toată matematica și nu numai. Însușirea corectă a acestei noțiuni este importantă. Ea este des întâlnită și în vorbirea curentă, dar în matematică, noțiunea de funcție are un înțeles precis. Este imporant ca elevii să înțeleagă această noțiune, de aceea vom utiliza aplicația GeoGebra pentru a rezolva exercițiile propuse.
Irina Petriuc
Școala Gimnazială „Constantin Morariu”, Suceava