Fundația Orange

StoryJumper, o unealtă digitală prețioasă pentru învățători și profesori

Concurs

Angela Maria Vass

Trimis la 14.03.2018

Limbi moderne
LIMBI MODERNE, VI MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Aplicația storyjumper.com se poate folosi cu succes cu elevii din toate ciclurile de învățământ și se poate adapta la orice disciplină de studiu.



Proiecte didactice


Documente


Aplicația storyjumper.com se poate folosi cu succes cu elevii din toate ciclurile de învățământ și se poate adapta la orice disciplină de studiu.
La sfârșitul acestei activități, elevii au fost capabili:
1. să dezvolte atitudini pozitive față de exprimarea scrisă;
2. să dobândească abilități de scriere pe calculator (tehnoredactare) prin construirea unei cărți ilustrate pe site-ul www.storyjumper.com;
3. să evalueze critic calitatea poveștilor colegilor lor, utilizând criteriile de evaluare propuse de profesor.


Angela Maria Vass, profesor de Limbi moderne

Școala Gimnazială Nr. 49, Romania, Bucuresti, București

Trimis la 14.03.2018 - 13:31


Materiale similare

Secure Passwords / Parole sigure

Interdisciplinar
INFORMATICĂ ȘI TIC, VI, VII, VIII

Acest proiect didactic se adresează profesorilor care predau limba engleză sau opționale integrate (la nivelul mai multor arii curriculare), în acest caz fiind vorba de Limbă și comunicare (Limba engleză) și Tehnologii (TIC).

Freizeit und Hobbys - Activitățile de timp liber în limba germană

Limbi moderne
LIMBI MODERNE, V, VI

Elevii vor putea în urma parcurgerii lecției: să recunoască activitățile de timp liber, să formuleze care sunt hobby-urile lor, să exprime abilitatea/incapacitatea, să exprime ce le place și ce nu le place, să înțeleagă un text audiat pe această temă.