Angela Maria Vass
Trimis la 14.03.2018Aplicația storyjumper.com se poate folosi cu succes cu elevii din toate ciclurile de învățământ și se poate adapta la orice disciplină de studiu.
La sfârșitul acestei activități, elevii au fost capabili:
1. să dezvolte atitudini pozitive față de exprimarea scrisă;
2. să dobândească abilități de scriere pe calculator (tehnoredactare) prin construirea unei cărți ilustrate pe site-ul www.storyjumper.com;
3. să evalueze critic calitatea poveștilor colegilor lor, utilizând criteriile de evaluare propuse de profesor.
Angela Maria Vass, profesor de Limbi moderne
Școala Gimnazială Nr. 49, Romania, Bucuresti, București
Trimis la 14.03.2018 - 13:31
Elevii vor invata verbele regulate la indicativ prezent prin intermediul platformei interactive Nearpod, intr-un mod atractiv.
Ioana Horga
Colegiul Național ”Gheorghe Sincai”, Colegiul Național ”Mihai Eminescu”, Maramureș
Valorificând studii de referință din bibliografia de specialitate (Goldman 2004, Kearney & Schuck 2005, Reyna & Meier 2018) și experiența a două ediții ale Festivalului de videoproiecte educaționale, am reușit să elaborez un model pedagogic de implementare a conținutului video generat de elevi.
Armanda Stroia
Școala Gimnazială „Avram Iancu”, Cluj