Găbinat Elena-Luiza
Trimis la 21.02.2018Lucrarea este formată din două părți. În prima parte am abordat lexicul din punct de vedere teoretic.În partea a doua a lucrării am studiat probleme de natură didactică referitoare la aplicarea noțiunilor teoretice prin exerciții eficiente și atractive, modelele clasice fiind îmbinate cu metodele activ-participative și teste docimologice
Găbinat Elena-Luiza, profesor de Limba și literatura română
Gimnazială Spiru Haret, România, Dorohoi, Botoșani
Trimis la 21.02.2018 - 04:21
Lecție de fixare a cunoștințelor, de formare a priceperilor și deprinderilor de
muncă independentă și de aplicare a cunoștințelor în practica vorbirii și scrierii limbii române. Scopul: Valorificarea informațiilor de limbă română și de teorie literară în înțelegerea și interpretarea textului literar.
Haraga Ana
Școala Gimnazială „Aron-Vodă” Aroneanu, Iași
Materialul este un proiect didactic al unei lecții mixte pentru clasa a VI-a ce are ca temă Textul descriptiv în versuri. Respectă programa de limba și literatura română actuală (OMEN nr.3393 / 28.02.2017) și folosește ca text suport „Balul pomilor” de Dimitrie Anghel.
Daniela-Aurora Ghiță
Școala Gimnazială Nr. 1, Galați
1 comentariu
Succes!
O lucrare deosebită ce conține exerciții aplicative. Felicitări!
Răspunde