Fogoroș Cristina-Gabriela
Trimis la 31.01.2022Proiectul de lecție este destinat elevilor de clasa a III-a, sub forma unui pptx, care poate fi parcurs atât sincron, cât și asincron. Acest pptx îi va ajuta pe elevi să înțeleagă și să poată aplica, în variate exerciții aplicative, cunoștințele asimilate despre substantiv.
Această lecție poate fi parcursă oricând, fiind menită ca la finalul parcurgerii acesteia toate noținile despre substantiv să fie însușite de elevi. Aceștia se pot verifica prin aplicarea unui Google forms ce completează această lecție sau pot exersa pe Fișa de lucru realizată online. Acest matereial poate fi utilizat și în cadrul lecțiilor online.
Lecția conține câteva link-uri spre lecții realizate cu ajutorul platformei Livresq, un joc Wordwall, menite să mențină atenția copiilor si să-i ajute să se concentreze asupra materialului:
https://forms.gle/rK8VhvUN19V7otqu9
https://docs.google.com/document/d/1h24v_ZaDdVBWzjbJYAqJCSja258rVuRd2TEZdyspSYU/edit?usp=sharing
Fogoroș Cristina-Gabriela, profesor de Limba și literatura română
Școala Gimnazială, Racovița, Sibiu
Trimis la 31.01.2022 - 22:39
Un proiect de lecție interactivă, cu suport digital care poate fi folosit atât frontal cât și individual, pe dispozitivele mobile.
Tudor Iuliana
Școala Gimnazială Matei Basarab, Dâmbovița
Proiectul de lecție este realizat suf forma unei cărți digitale. Subiectul acestei activități scolare formale îl reprezintă grupurile de sunete vocalice, noțiunile fiind gândite și expuse sub forma unor videoclipuri, fișe de lucru și jocuri interactive.
David Ioana
Școala Gimnazială „George Coșbuc”, Maramureș