Sisan Yunus-Amiri
Trimis la 31.01.2022Proiectul prezintă într-un mod accesibil și atractiv sunetul, conținând prezentări de experimente, animații și reprezentări grafice care să-l ajute pe elev să înțeleagă fenomenul și să înțeleagă Fizica.
Cel mai creativ mod prezent într-un proiect didactic, este realitate augmentată. Cu ajutorul experimentului online și o cameră web, elevul poate înțelege mai în detaliu fenomenul prezent.
*Pentru descoperirea tuturor funcțiilor prezente, recomand accesarea proiectului prin intermediul următorului link: https://www.canva.com/design/DAE3ClQA2M0/MSaLmmFpO7i-ofYvJMbmQw/view?utm_content=DAE3ClQA2M0&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishpresent
Proiectul este făcut urmând conținuturile din manualele școlare de fizică!
Învățarea prin joc este o învățare de lungă durată, unde cunoștințele se fixează rapid și se mențin pe o perioadă lungă de timp.
Pornind de la conținutul științific și folosind aplicațiile propuse, elevii vor fi implicați individual sau pe echipe în activități de colaborare, comunicare, creație care se vor materializa în realizarea mai multor materiale digitale transdisciplinare cu implicare în viața reală.
Învățarea interactivă prin joc stimulează creativitatea, imaginația și viteza de reacție ajutandu-i pe elevi să se dezvolte armonios. Elevul poate prin joc să învețe conținutul din manual, dar și să se evalueze și să afle la ce nivel se situează.
Proiectul este realizate cu resurse de digital learning de tip withgoogle.com, colorado.edu si canva pentru susținerea și prezentarea mai accesibilă a oricărui utilizator a elementelor grafice.
Sisan Yunus-Amiri
Liceul Teoretic „Tudor Vladimirescu”, București
Trimis la 31.01.2022 - 20:36
Oră de predare a lecției ochiului clasa a 8-a
Iulian Irzsa
Gimnazială Șieu, Bistrița-Năsăud
Acest proiect didactic vă propune o călătorie în care să descoperiți caracterul proteic al papucului, într-un demers inter și transdisciplinar.
Cosmin Borza
Liceul Teoretic , Mureș