Cu o vechime în învățământ de 26 de ani, profesorul Teodor Adam este licențiat la Facultatea de Matematică, Universitatea din București. Consilier școlar și dezvoltator de e-learning în cadrul Fundației pentru Învățământ, în perioada 2011-2012, el consideră că, în calitatea de dascăl, „îi revine sarcina, foarte complexă, de a-și antrena întreaga creativitate și abilitate de a îmbina mijloacele tradiționale cu cele inovative în cadrul lecției, în funcție de obiectivele sale și de adaptarea la caracteristice psiho-individuale ale elevilor.”
Digitaliada: Cum vedeți integrată educația digitală în desfășurarea „clasică”, tradițională, a unei ore?
Teodor Adam: Pregătirea lecției în care utilizez materiale digitale este deosebit de importantă pentru mine deoarece, ca profesor, îmi revine sarcina, foarte complexă, de a-mi antrena întreaga creativitate și abilitate de a îmbina mijloacele tradiționale cu cele inovative în cadrul lecției, în funcție de obiectivele sale și de adaptarea la caracteristice psiho-individuale ale elevilor.
Digitaliada: De ce este relevantă pentru dvs. participarea la Digitaliada?
Teodor Adam: Participarea mea și a elevilor mei la activitățile din cadrul proiectului Digitaliada ar contribui la dezvoltarea mea profesională, dar și la îmbunătățirea performanțelor școlare ale elevilor mei.
Digitaliada: Dacă ar fi să selectați câteva elemente-cheie din activitatea dvs. profesională, din CV-ul dvs., ce ați alege?
Teodor Adam: Aș menționa cred participarea la cursul de
perfecționare „Dezvoltator de e-Lerning”, organizat de Fundația Pentru
Învățământ dar și participarea cu elevii la olimpiadele și concursurile de matematică
(Lumina Math, Olimpiadele cunoașterii etc.).