Fodor Daniela Valentina
Trimis la 11.03.2018Testul vizează 3 competențe generale: receptarea de mesaje orale simple, receptarea de mesaje scrise simple și redactarea de mesaje simple în situații de comunicare uzuală. El conține itemi obiectivi și semiobiectivi.
Obiectivele urmărite sunt:
- identificarea părților corpului omenesc;
- înțelegerea unui document oral în care este descris corpul omenesc;
- reperarea corectă a lexicului vizat într-un document scris;
- scrierea unui text simplu pentru a descrie persoane.
Testul poate fi vizualizat la adresa:
https://app.wand.education/view/8ba37adbad1c0698
Testul a fost realizat pe platforma Wand.Education și inclus în biblioteca de resurse, cu acces public pentru profesori sau orice utilizator interesat. Ei au posibilitatea să își creeze un cont gratuit, să utilizeze această resursa digitală direct din contul personal, să îl modifice sau să îl aplice direct elevilor, ulterior primind rezultatele și raportul testului, în timp real, de la întreaga clasă de elevi.
Fodor Daniela Valentina, profesor de Limbi moderne
Școala Gimnazială Cicîrlău, România, Cicîrlău, Maramureș
Trimis la 11.03.2018 - 19:31
Leçon
Aceastã lecție de limba francezã poate fi folositã la clasa a V a, L 2, fiind potrivitã pentru nivelul A1, conform CECRL.
Tipul lecției: Insusire de noi cunoștințe.
Competențe generale vizate: Production orale et écrite.
Competențe specifice: identificarea orei; exprimarea corecta a orei.
Manea Georgiana
Scoala Gimnaziala , Dâmbovița
Elevii vor invata verbele regulate la indicativ prezent prin intermediul platformei interactive Nearpod, intr-un mod atractiv.
Ioana Horga
Colegiul Național ”Gheorghe Sincai”, Colegiul Național ”Mihai Eminescu”, Maramureș
2 comentarii
Corpul omenesc
Testul este bine întocmit și într-o formă atractivă. S-au strecurat totuși câteva greșeli de ortografie...
RăspundeLe corps humain - Test de evaluare
Un test simplu și logic, ușor de rezolvat, la care se pot descurca toți elevii. Succes.
Răspunde