Bucsa Madalina
Trimis la 29.02.2020Elevii s-au distrat cu ajutorul acestei aplicatii si nu au simtit presiunea data de un test obisnuit. De asemenea, evaluarea a fost mult mai usoara si pentru mine, ca profesor, pentru ca am primit instantaneu raportul cu toate raspunsurile elevilor.
https://create.kahoot.it/creator/ddf40d71-0552-435f-a8b3-e0eb28d7a155
Bucsa Madalina, profesor de Altă disciplină
Gimnaziala „Stefan cel Mare”, Romania, Dancu, Iași
Trimis la 29.02.2020 - 12:07
Elevii de clasa a II-a învață să programeze robotul Artie într-o lecție de matematică. Cu ajutorul lui desenează o formă geometrică și rezolvă exerciții și probleme verificându-și cunoștințele legate de înmulțire și împărțire.
Gheorghe Diana
Școala Gimnazială „George Emil Palade”, Prahova
Este o lecție de matematică în care elevul, prin intermediul aplicației goosechase, pornește la o ,,vânătoare de comori" în natură. Profesorul monitorizează, analizează rezolvările misiunilor și intervine în timp real. Astfel se realizează o conexiune între geometrie și mediul înconjurător.
Gheorghe Diana Mioara
Școala Gimnazială ,,George Emil Palade, Prahova