Gabriela Sandru
Trimis la 31.01.2020O dată ce startul compunerii a fost dat și prima imagine atașată de către profesor, elevii au primit un link care le dădea acces la poveste. Fiecare a fost nevoit să citească ce s-a scris până la acel moment și să adauge la poveste, astfel încât aceasta să fie coerentă și atractivă. Fiecare contributor are acces exclusiv la propria postare, însă profesorul poate face modificări la toate postările elevilor.
O dată povestea creată, profesorul notează greșelile de limbă sau vocabular întâlnite și le discută la clasă cu elevii, îndrumându-i să lucreze în perechi pentru „peer-correction” și se autoevalueze. Satisfacția produsului finit recompensează efortul!
Gabriela Sandru, profesor de Limbi moderne
Școala Gimnazială „Tudor Vladimirescu”, Romania, Târgu Mureș, Mureș
Trimis la 31.01.2020 - 20:58
Testul propus se adresează elevilor de clasa a V a care studiază limba germană modernă ca limba 2. Este un test de dificultate medie, care poate fi utilizat intr-o lecție de consolidare sau la o lecție de recapitulare a vocabularului pe tema „Freizeit”/Timp liber.
Ramona Angheluș
Galați
Test cu 10 itemi pentru elevii clasei a V-a care studiază limba germană modernă ca limba 2. Acest test poate fi utilizat la o lecție de predare/recapitulare pe tema „Essen und trinken”.
Ramona Angheluș
Galați