Gabriela Sandru
Trimis la 31.01.2020O dată ce startul compunerii a fost dat și prima imagine atașată de către profesor, elevii au primit un link care le dădea acces la poveste. Fiecare a fost nevoit să citească ce s-a scris până la acel moment și să adauge la poveste, astfel încât aceasta să fie coerentă și atractivă. Fiecare contributor are acces exclusiv la propria postare, însă profesorul poate face modificări la toate postările elevilor.
O dată povestea creată, profesorul notează greșelile de limbă sau vocabular întâlnite și le discută la clasă cu elevii, îndrumându-i să lucreze în perechi pentru „peer-correction” și se autoevalueze. Satisfacția produsului finit recompensează efortul!
Gabriela Sandru, profesor de Limbi moderne
Școala Gimnazială „Tudor Vladimirescu”, Romania, Târgu Mureș, Mureș
Trimis la 31.01.2020 - 20:58
Lecție interactivă despre Ziua mediului înconjurător la Limba franceză cu materiale video, text, quiz
Pricope-Damian Cristina
Școala Gimnazială „Al. I. Cuza” Podu Iloaiei, Iași
Un mini chestionar interactiv ce vizează testarea cunoștințelor în ceea ce privește forma de trecut a verbelor neregulate în limba engleză.
luanaloredana
Gimnazială „Regele Ferdinand”, Sibiu