Gabriela Sandru
Trimis la 31.01.2020O dată ce startul compunerii a fost dat și prima imagine atașată de către profesor, elevii au primit un link care le dădea acces la poveste. Fiecare a fost nevoit să citească ce s-a scris până la acel moment și să adauge la poveste, astfel încât aceasta să fie coerentă și atractivă. Fiecare contributor are acces exclusiv la propria postare, însă profesorul poate face modificări la toate postările elevilor.
O dată povestea creată, profesorul notează greșelile de limbă sau vocabular întâlnite și le discută la clasă cu elevii, îndrumându-i să lucreze în perechi pentru „peer-correction” și se autoevalueze. Satisfacția produsului finit recompensează efortul!
Gabriela Sandru, profesor de Limbi moderne
Școala Gimnazială „Tudor Vladimirescu”, Romania, Târgu Mureș, Mureș
Trimis la 31.01.2020 - 20:58
Acest material este un joc interactiv digital realizat pe platforma genial.ly, potrivit pentru verificarea cunostintelor elevilor cu privire la formarea si utilizarea celor doua timpuri verbale: Present Simple si Present Continuous.
Soceleanu Amalia-Ionela
Scoala Gimnaziala Niculesti, Dâmbovița
Acest joc interactiv creat pe platforma genial.ly poate fi utilizat ca instrument de verificare si evaluare a cunostintelor elevilor cu privire la propozitiile conditionale din limba engleza.
Soceleanu Amalia-Ionela
Scoala Gimnaziala Niculesti, Dâmbovița