Ana Nicoleta Avramescu
Trimis la 12.03.2018Proiect didactic cu situații de învățare bazate pe vizualizarea geometrică, în următoarele contexte:
- vizualizarea triunghiurilor în reper cartezian, prin utilizarea softului GEOGEBRA, care permite salvarea imaginilor în format GIF;
- vizualizarea unei secvențe de film documentar Discovery, pentru reamintirea noțiunii de arie și perimetru;
Toate acestea determină o mai bună înțelegere a noțiunilor, aprofundarea acestora făcându-se cu ușurință.
La finalul lecției elevii vor fi capabili:
1. Să utilizeze informațiile oferite de configurația geometrică – reprezentarea triunghiului în reper cartezian.
2. Să extragă informații esențiale, din secvența de film documentar și să realizeze un scurt rezumat al acestui film.
3. Să deducă din reprezentarea în reper cartezian unele proprietăți ale triunghiului.
4. Să efectueze calcule de distanțe și arii.
5. Să exprime analitic caracteristicile matematice ale reprezentării triunghiului în reper cartezian.
Ana Nicoleta Avramescu, profesor de Matematică
Colegiul Tehnic „Matei Corvin” Hunedoara, România, HUNEDOARA, Hunedoara
Trimis la 12.03.2018 - 08:42
A következő oktatóprogram lehetőséget ad a Háromszögek fejezet átismétlésére, játékos formában.
Soos Emőke
Școala Gimnazială „Avram Iancu”, Cluj
Elevii vor invata verbele regulate la indicativ prezent prin intermediul platformei interactive Nearpod, intr-un mod atractiv.
Ioana Horga
Colegiul Național ”Gheorghe Sincai”, Colegiul Național ”Mihai Eminescu”, Maramureș