Digitaliada
Trimis la 08.03.2018Proiect didactic realizat de Simona Roșu, profesor Digitaliada, revizuit de Ioan Popa, profesor Digitaliada.
Textul și ilustrațiile din acest document sunt licențiate de Fundația Orange conform termenilor și condițiilor licenței Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0) care poate fi consultată pe pagina web https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/. Pus la dispoziție în cadrul programului Digitaliada.
În această lecție, elevii de clasa a VIII-a vor învăța noțiuni legate de trunchiul de piramidă triunghiulară regulată. Pe parcursul orei de matematică, elevii vor identifica elementele unei piramide patrulatere regulate.
Vor determina pe baza formulelor de calcul pentru arii, volumul unui trunchi de piramidă triunghiulară regulată.
Clasa a VIII-a - Învățarea noțiunilor legate de trunchiul de piramidă triunghiulară regulată, utilizând aplicația GeoGebra.
Digitaliada
Romania, București
Trimis la 08.03.2018 - 17:01
Acest material arată că matematica poate fi altfel. Conține idei, linkuri, teste, aspecte de la diferite lecții, fișe de lucru, expoziții cu materialele copiilor și multe altele.
Cucuianu Marița
Colegiul Național Neagoe Basarab, Călărași
Noțiunea de funcție este prezentă în toată matematica și nu numai. Însușirea corectă a acestei noțiuni este importantă. Ea este des întâlnită și în vorbirea curentă, dar în matematică, noțiunea de funcție are un înțeles precis. Este imporant ca elevii să înțeleagă această noțiune, de aceea vom utiliza aplicația GeoGebra pentru a rezolva exercițiile propuse.
Irina Petriuc
Școala Gimnazială „Constantin Morariu”, Suceava