Fundația Orange

Utilizarea instrumentelor web 2.0 în activitatea didactică

Concurs

Cucuianu Marița

Trimis la 27.12.2020

Interdisciplinar
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, MATEMATICĂ, ISTORIE, GEOGRAFIE, FIZICĂ, CHIMIE, INFORMATICĂ ȘI TIC, EDUCAȚIE CIVICĂ / SOCIALĂ, BIOLOGIE, LIMBI MODERNE, ALTĂ DISCIPLINĂ, DEZVOLTARE PERSONALĂ, V, VI, VII, VIII MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Acest material prezintă o selecție a instrumentelor web 2.0 ce pot fi folosite în procesul de predare - învățare - evaluare sincron și asincron, susținut de mine în cadrul a trei webinarii în perioada 22 - 24 iunie 2020 prin CCD Călărași. Material însoțit și de înregistrări video.



Alte materiale educaționale


Documente


Galerie imagini, clic pentru zoom


Acest material poate răspunde nevoii cadrelor didactice de perfecționare a unor abilități de proiectare, elaborare și aplicare a instrumentelor web 2.0 în activitatea didactică desfășurată atât în online, cât și face to face.

 Familiarizarea profesorilor cu aspecte practice privind utilizarea Social Media in Classroom;
 Formarea și dezvoltarea competențelor de predare - învățare - evaluare utilizând TIC;
 Cunoașterea și înțelegerea de către profesori a diferitelor tipuri de platforme, programe și utilizarea diferitelor medii sociale în sala de clasă;
 Stimularea interesului profesorilor pentru utilizarea mediilor sociale în sala de clasă.



Cucuianu Marița, profesor de Matematică

Colegiul Național Neagoe Basarab, Oltenita, Călărași

Trimis la 27.12.2020 - 12:58


Materiale similare

Sisteme de ecuații

Matematică
MATEMATICĂ, VII, VIII

GeoGebra este o aplicație foarte utilă. Oferă posibilitatea folosirii ei atât în geometrie, cât și în algebră. Am propus folosirea ei pentru rezolvarea sistemelor de două ecuații cu două necunoscute.

Lecții interactive pentru clasa a V-a: Numere naturale

Matematică
MATEMATICĂ, V

"Lecții interactive pentru clasa a V-a: Numere naturale" este un material care vine în ajutorul profesorilor și elevilor cu scopul de a ușura înțelegerea profundă a unor concepte matematice de bază.