Alexandra Tatu
Trimis la 13.02.2019Această activitate folosește un șablon care înfățișează traseul spre o comoară numită, în acest context, comoară lingvistică. Exercițiile sunt de tipul corectarea greșelilor dintr-un text și din enunțuri formulate amuzant pentru a fi percepute și reținute mai rapid. Elevii rezolvă individual cerințele ca mai apoi să se autoevalueze. Pentru fiecare problemă existentă va exista o explicație orală a profesorului.
Obiectivele vizate sunt următoarele: să recunoască cu ușurință varianta corectă (ortograme), să justifice oral alegerea făcută, să cunoască și să își însușească, pentru fiecare ortogramă prezentă, contextul adecvat.
Fiecare exercițiu va fi rezolvat în „Cartea mea de vizită: scrisul”, iar cu o culoare distinctă se va face corectarea răspunsurilor care vor apărea sub denumirea forme corecte. Fiecare elev va număra răspunsurile corecte și le va nota.
Alexandra Tatu, profesor de Limba și literatura română
Școala gimnazială nr. 2, Dârvari, Ciorogârla, România, Ilfov, Ilfov
Trimis la 13.02.2019 - 22:52
Videoclipul este util în însușirea, consolidarea și evaluarea noțiunilor despre substantiv, în special substantivele defective de număr. Materialul îmbină diferite competențe precum: lingvistică, culturală, matematică și digitală. Este ușor de accesat, doar utilizând linkul.
Lenuța Kondratovici
Școala Gimnazială „Sf. Ilie”, Harghita
Este o lecție de achiziție de noi cunoștințe, clasa a VI-a
Corina
Gimnazială, Cluj