Alexandra Tatu
Trimis la 13.02.2019Această activitate folosește un șablon care înfățișează traseul spre o comoară numită, în acest context, comoară lingvistică. Exercițiile sunt de tipul corectarea greșelilor dintr-un text și din enunțuri formulate amuzant pentru a fi percepute și reținute mai rapid. Elevii rezolvă individual cerințele ca mai apoi să se autoevalueze. Pentru fiecare problemă existentă va exista o explicație orală a profesorului.
Obiectivele vizate sunt următoarele: să recunoască cu ușurință varianta corectă (ortograme), să justifice oral alegerea făcută, să cunoască și să își însușească, pentru fiecare ortogramă prezentă, contextul adecvat.
Fiecare exercițiu va fi rezolvat în „Cartea mea de vizită: scrisul”, iar cu o culoare distinctă se va face corectarea răspunsurilor care vor apărea sub denumirea forme corecte. Fiecare elev va număra răspunsurile corecte și le va nota.
Alexandra Tatu, profesor de Limba și literatura română
Școala gimnazială nr. 2, Dârvari, Ciorogârla, România, Ilfov, Ilfov
Trimis la 13.02.2019 - 22:52
Pachetul se adresează elevilor de gimnaziu și cuprinde:
- o lecție video interactivă (cu 2 teste incorporate pentru verificarea atenției) de predare a relației sunet - literă;
- un test de identificare a tipurilor de sunete din cuvinte;
- un test de verificare a înțelegerii relației sunet - literă.
idnedelcu
Școala Gimnazială „Decebal”, Dolj
Prin acest clip video, elevii pot intelege mult mai bine partile de vorbire, asociind elementele abstracte cu elemente concrete, în cazul de fată cu personaje animante având personalitati distincte. Clipul este util tuturor elevilor de gimnaziu.
Bolotă Laura
Liceul Tehnologic de Mecatronică și Automatizări, Iași