Sabina Iordache
Trimis la 24.01.2020Cu ajutorul imaginilor prezente în animație, elevii pot discerne mai bine diferența dintre verbele care exprimă locația obiectelor și care se folosesc cu cazul dativ (stehen, liegen, sitzen) și cele care exprimă direcția/mișcarea acestora (stellen, legen, setzen), situație în care folosim cazul acuzativ.
Verbele ”stecken” și ”hängen” pot fi folosite cu ambele cazuri, în funcție de sensul pe care îl exprimă (dacă ilustrează starea sau mișcarea obiectelor).
Se recomandă folosirea acestei animații după ce elevilor li s-au prezentat în prealabil la clasă câteva aspecte teoretice ale acestei probleme gramaticale.
Materialul video a fost deja publicat pe canalul meu de youtube, Super Deutsch: https://www.youtube.com/channel/UC7p1W-js5jY5ZOym556S4_Q, dar poate fi utilizat și în cadrul acestui concurs.
Sabina Iordache, profesor de Limbi moderne
Liceul Teoretic , Romania, Calarasi, Călărași
Trimis la 24.01.2020 - 11:26
20 Martie - Ziua Internațională a Francofoniei. Utilizând aplicația ADOBE SPARK, am realizat înregistrarea video atașată care reprezintă rezultatul activităților desfășurate cu elevii atât în clase, cât și în mediul online, în cadrul proiectului educațional "Francophonie en pandémie".
Ileana Enăștescu
Școala Gimnazială Săcălaz, Timiș
Crearea de conținut autentic, relevant pentru elevi se poate realiza foarte ușor prin folosirea aplicațiilor de genul Chatterpix sau Woki. Elevii utilizează imagini și text în contextul adecvat pentru a crea prezentări, descrieri, scurte monologuri sau interviuri. Este motivant și distractiv!
Iolanda Sztrelenczuk
Liceul Tehnologic de Transporturi Auto, Maramureș