Nanu Daniela
Trimis la 29.12.2020Linkuri:
https://library.livresq.com/view/5f48df55939852abdbf0d692/
https://library.livresq.com/details/5f48df55939852abdbf0d692
Vocabularul referitor la starea vremii este esențial în comunicarea cotidiană, inclusiv într-o limbă modernă.
Platforma Livresq pune la dispoziția cadrelor didactice numeroase variante de prezentare text, imagini, materiale audio-video și aplicații interactive ce susțin învățare online, care poate fi folosit atât la clasă, cât și în mod independent.
Lecția actuală include următoarele etape:
1. Învățare 2. Recapitulare 3. Fixare prin joc 4. Testare/autoevaluare.
Unul dintre punctele tari ale acestei platforme o constituie posibilitatea de a insera link-uri ale altor aplicații interactive, permițând o trecere fluida în cadrul lecției între diversele instrumente de consolidare și evaluare.
Aplicația este ușor de folosit, fiind, de altfel, însoțită de instrucțiuni de utilizare.
Parcursul este intuitiv, ludic.
Nanu Daniela, profesor de Limbi moderne
Școala Gimnazială, Rădăuți, Suceava
Trimis la 29.12.2020 - 16:19
„Învățarea este optimizată atunci când se bazează pe cunoaștere și experiențe anterioare ale elevilor care le permit acestora să lege ceea ce știu deja de noile informații care trebuie învățate” (Roth, 1990). Metoda pe care am folosit-o în predarea lecției a fost „Știu / vreau să știu / am învățat”.
Onica Monica Iuliana
Colegiul Național „Spiru Haret”, Galați
Proiectarea unei unități de învățare pentru clasa a VI-a la Limba franceză, L2. Proiectul cuprinde 3 lecții digitale și un test digital. Temele vizate sunt mijloace de transport, exprimarea preferințelor, activități în vacanță, scrierea unei cărți poștale.
Pricope-Damian Cristina
Școala Gimnazială „Al. I. Cuza” Podu Iloaiei, Iași