Fundația Orange

Wie ist das Wetter? / Cum e vremea?

Concurs

Nanu Daniela

Trimis la 29.12.2020

Limbi moderne
LIMBI MODERNE, V, VI ÎNCEPĂTOR PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

În urma parcurgerii acestei lecții interactive elevii vor putea denumi principalele fenomene meteo, pronunța corect denumirea fenomenelor meteo, înțelege mesaje orale referitoare la starea vremii, pot formula enunțuri despre starea vremii în anumite anotimpuri sau luni ale anului în limba germană.



Proiecte didactice


Documente


Linkuri:
https://library.livresq.com/view/5f48df55939852abdbf0d692/
https://library.livresq.com/details/5f48df55939852abdbf0d692

Vocabularul referitor la starea vremii este esențial în comunicarea cotidiană, inclusiv într-o limbă modernă.

Platforma Livresq pune la dispoziția cadrelor didactice numeroase variante de prezentare text, imagini, materiale audio-video și aplicații interactive ce susțin învățare online, care poate fi folosit atât la clasă, cât și în mod independent.

Lecția actuală include următoarele etape:
1. Învățare 2. Recapitulare 3. Fixare prin joc 4. Testare/autoevaluare.

Unul dintre punctele tari ale acestei platforme o constituie posibilitatea de a insera link-uri ale altor aplicații interactive, permițând o trecere fluida în cadrul lecției între diversele instrumente de consolidare și evaluare.

Aplicația este ușor de folosit, fiind, de altfel, însoțită de instrucțiuni de utilizare.
Parcursul este intuitiv, ludic.


Nanu Daniela, profesor de Limbi moderne

Școala Gimnazială, Rădăuți, Suceava

Trimis la 29.12.2020 - 16:19


Materiale similare

Secure Passwords / Parole sigure

Interdisciplinar
INFORMATICĂ ȘI TIC, VI, VII, VIII

Acest proiect didactic se adresează profesorilor care predau limba engleză sau opționale integrate (la nivelul mai multor arii curriculare), în acest caz fiind vorba de Limbă și comunicare (Limba engleză) și Tehnologii (TIC).

Freizeit und Hobbys - Activitățile de timp liber în limba germană

Limbi moderne
LIMBI MODERNE, V, VI

Elevii vor putea în urma parcurgerii lecției: să recunoască activitățile de timp liber, să formuleze care sunt hobby-urile lor, să exprime abilitatea/incapacitatea, să exprime ce le place și ce nu le place, să înțeleagă un text audiat pe această temă.