Bârlea Cornelia
Trimis la 18.01.2020levii din clasele primare descopera noile cunostinte, in cazul acesta a treia operatie matematica - inmultirea, in prezenta materialului intuitiv, acesta fiind ales pe placul elevilor si dupa preferintele acestora,astfel ca ei sa fie atrasi de ceea ce vad si sa le fie captata atentia.
Materialul este insotit si de un cantecel, astfel sunt integrate mai multe discipline scolare.
Materialul este usor de prezentat, informatiile fiind pe intelesul celor mici, de o dimensiune medie, astfel ca atentia elevilor sa poata fi mentinuta.
Am folosit si aplicatia word cloud, pentru a realiza un ciorchine cu termenii matematici invatati.
Este nevoie pentru prezentarea materialului de un laptop, un videoproiector sau tabla inteligenta, conectivitate de internet.
Poate fi adaptat si pentru celelalte inmultiri, cu numerele de la 0-10.
Bârlea Cornelia, profesor de Matematică, Limba și literatura română, Educație plastică, Educație tehnologică, Științe ale naturii, Dezvoltare personală, Muzică și mișcare, Joc și mișcare
Colegiul National de Informatica „Carmen Sylva” Petrosani, Hunedoara, ROMÂNIA, PETROSANI, Hunedoara
Trimis la 18.01.2020 - 19:44
Elevii de clasa a II-a învață să programeze robotul Artie într-o lecție de matematică. Cu ajutorul lui desenează o formă geometrică și rezolvă exerciții și probleme verificându-și cunoștințele legate de înmulțire și împărțire.
Gheorghe Diana
Școala Gimnazială „George Emil Palade”, Prahova
Este o lecție de matematică în care elevul, prin intermediul aplicației goosechase, pornește la o ,,vânătoare de comori" în natură. Profesorul monitorizează, analizează rezolvările misiunilor și intervine în timp real. Astfel se realizează o conexiune între geometrie și mediul înconjurător.
Gheorghe Diana Mioara
Școala Gimnazială ,,George Emil Palade, Prahova