Bârlea Cornelia
Trimis la 18.01.2020levii din clasele primare descopera noile cunostinte, in cazul acesta a treia operatie matematica - inmultirea, in prezenta materialului intuitiv, acesta fiind ales pe placul elevilor si dupa preferintele acestora,astfel ca ei sa fie atrasi de ceea ce vad si sa le fie captata atentia.
Materialul este insotit si de un cantecel, astfel sunt integrate mai multe discipline scolare.
Materialul este usor de prezentat, informatiile fiind pe intelesul celor mici, de o dimensiune medie, astfel ca atentia elevilor sa poata fi mentinuta.
Am folosit si aplicatia word cloud, pentru a realiza un ciorchine cu termenii matematici invatati.
Este nevoie pentru prezentarea materialului de un laptop, un videoproiector sau tabla inteligenta, conectivitate de internet.
Poate fi adaptat si pentru celelalte inmultiri, cu numerele de la 0-10.
Bârlea Cornelia, profesor de Matematică, Limba și literatura română, Educație plastică, Educație tehnologică, Științe ale naturii, Dezvoltare personală, Muzică și mișcare, Joc și mișcare
Colegiul National de Informatica „Carmen Sylva” Petrosani, Hunedoara, ROMÂNIA, PETROSANI, Hunedoara
Trimis la 18.01.2020 - 19:44
Acest joc a fost creat inițial din necesitatea asimilării și consolidării Tablei Ȋnmulțirii într-un mod atractiv, pentru că am observat o anumită reticență și atitudine rezervată din partea elevilor cȃnd predam aceste noțiuni.
Picovici Mariana
Școala Gimnazială ”Teodor Murășanu”, Cluj
Testele vizează Evaluarea competențelor fundamentale la finalul clasei a II-a. Materialul este format dintr-un set de 4 teste de antrenament la matematică, teste ce pot fi folosite pentru pregătirea elevilor pentru Evaluarea Națională la sfârșit de an școlar, la clasa a II-a.
Mihaela Ruxandari
Gimnazială Cireșarii, Sibiu