Fundația Orange

Materiale în concurs


Ediția a doua #Digitaliada – un concurs național de materiale educaționale în format digital pentru clasele V-VIII, s-a desfășurat în perioada 22 ianuarie – 15 martie 2018. Înscrierea materialelor s-a încheiat. Câștigătorii au fost anunțați pe 16 mai 2018.

Materiale premiatePuteți accesa materialele educaționale premiate aici.

Concursul a avut trei categorii: Aplicații, Video/Tutoriale și Proiecte didactice. 

Regulamentul concursului poate fi consultat aici.

În această secțiune veți găsi toate materialele care au fost validate în concurs, în ordinea înscrierii.



Joc cu întrebări - Clasificarea dispozitivelor

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, V, VI, VII, VIII

Soft educațional de tip evaluare pentru disciplina Informatică și TIC.

Mai mult
Pop Florin
Școala Liceul Teologic Penticostal Baia Mare, Colegiul Tehnic George Barițiu, Maramureș

România între democrație și autoritarism

Istorie
ISTORIE, VII, VIII

Acest proiect didactic prezintă România în perioada 1918 – 1947. Conține si două teste de evaluare.

Mai mult
Matei Dan
Școala Scoala Gimnaziala Pui, Hunedoara

Tu cum ai proceda?

Interdisciplinar
INFORMATICĂ ȘI TIC, ALTĂ DISCIPLINĂ, V, VI, VII, VIII

Activitatea "Tu cum ai proceda?" pe tema siguranței pe Internet presupune 12 situații din mediul online propuse de către site-ul www.esafetykit.net pe care elevii trebuie să le analizeze individual sau grupați în 4 echipe corespunzătoare fiecărei teme.

Mai mult
Pop Florin
Școala Liceul Teologic Penticostal Baia Mare, Colegiul Tehnic George Barițiu, Maramureș

KAHOOT - Teste de evaluare

Istorie
ISTORIE, VIII

Propun un set de teste de evaluare realizate în aplicația Kahoot. Pot fi create, teste, discuții sau sondaje care se folosesc cu ușurință în procesul didactic, în orice moment al lecției.

Mai mult
d.botgros
Școala Școala Gimnazială Sf.Varvara Aninoasa, Hunedoara

Animale nevertebrate

Biologie
BIOLOGIE, VI

Materialul propune elevilor o schemă a lecției ,,Animale nevertebrate” și le oferă informații suplimentare pentru recapitularea și sistematizarea cunoștințelor.

Mai mult
Radu Daniela-Irina
Școala Școala Gimnazială Răcăciuni, Bacău

Fișă cu funcțiile sintactice

Română
ROMÂNĂ, V, VI, VII, VIII

Pentru lucru eficient, fișele vor fi printate și laminate. Apoi se taie de pe fișe (cu marker FLIPCHART) acele funcții sintactice care nu au fost încă predate sau care nu sunt în programa pentru nivelul la care se află elevul-utilizator. azurilor.

Mai mult
qwzky
Școala Școala Gimnazială nr. 2 Voluntari, Ilfov

Armonie și culoare

Altă disciplină
ALTĂ DISCIPLINĂ, V

Proiectul unității de învățare ,,Materiale și tehnici de lucru" a fost conceput detaliat, propunând atât metode și mijloace didactice, cât și resurse OER care pot fi folosite pe parcursul lecțiilor.

Mai mult
d.botgros
Școala Școala Gimnazială Sf.Varvara Aninoasa, Hunedoara

Circuitul apei în natură-lecție interactivă; pârghiile și aparatul locomotor

Interdisciplinar
FIZICĂ, CHIMIE, BIOLOGIE, VI, VII

Lecțiile se adresează elevilor de gimnaziu

Mai mult
conned
Școala Șc. Gimnazială „Aurel Vlaicu ”, Ialomița

Alcătuirea sângelui

Biologie
BIOLOGIE, VII

Materialul prezintă alcătuirea sângelui și rolul acestuia în corpul uman.

Mai mult
NICOLAE DIDA ANA
Școala ȘCOALA PROFESIONALĂ DANEȚI, JUD. DOLJ, Dolj

(Premiul II, categoria Conținut video, ediția 2018) Tutoriale video pentru un joc cu Gobo

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, V, VI, VII, VIII

Poți învăța să creezi un joc în Scratch, în 10 pași. Pentru a te ajuta, am creat nouă tutoriale video. La al zecelea pas te invităm să fii creativ și să modifici jocul așa cum dorești!

Mai mult
Mihai Agape
Școala Palatul Copiilor Drobeta Turnu Severin - Filiala Orșova, Mehedinți

Să învățăm programare jucându-ne în Scratch

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, V, VI, VII, VIII

În acest curs introductiv vei învăța rapid cum să folosești câteva dintre posibilitățile oferite de Scratch.

Mai mult
Mihai Agape
Școala Palatul Copiilor Drobeta Turnu Severin - Filiala Orșova, Mehedinți

Ghicesc ce iti vei alege

Matematică
MATEMATICĂ, V

Program sub forma unui joc scris in cod VBA. Jucatorul alege in gand o varianta din 15 posibile iar calculatorul ghiceste ce si-a ales jucatorul. Substratul jocului este scrierea numerelor in baza 2. Jocul este foarte atractiv pentru copiii de 8-14 ani.

Mai mult
Vasile Masgras
București
Pagina
din 10