Fundația Orange

eConținut


Accesând butonul Materiale Digitaliada puteți consulta materialele realizate în cadrul proiectului Digitaliada de către profesorii parteneri Digitaliada (proiecte didactice și ghiduri de predare cu metode digitale), precum și lista cu aplicațiile din proiect și recomandările de utilizare.

Accesând butonul Materiale premiate puteți consulta toate materialele educaționale premiate la primele patru ediții ale concursului Digitaliada.

Accesând butonul Materiale validate puteți consulta toate materialele înscrise pe platforma Digitaliada în primele patru ediții și validate de corpul profesoral partener Digitaliada.

Accesând butonul Materiale în concurs puteți consulta materialele înscrise în concursul online Digitaliada, ediția a cincea, care se desfășoară în perioada 28 octombrie 2020 - 15 ianuarie 2021.

Accesând butonul Alte resurse puteți consulta toate materialele educaționale transmise în afara concursului de către persoane implicate în dezvoltarea și/sau utilizarea mijloacelor educației digitale. Totodată, aici puteți să transmiteți prin intermediul unui formular dedicat propriile materiale didactice digitale pe care doriți să le promovați în afara concursului online.

Sunetul și litera M

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, I

Clasa: I, Disciplina: CLR, Cuprins: Sunetul, silaba, cuvântul, propoziții / Puzzle - Learningapps / Înțelegerea textului / Quiz / Rebus / Joc - potrivire de imagini / Play Kahoot!

Bun venit în clasa I!

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, I

* Suită de activități de învățare
* Povestea lui Jack și a vrejului de fasole
* Despre perseverență și curaj
* Motivare, bucurie, succes, împlinire

Alfabetul

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, I

Resursa cuprinde o suită de activități interactive cu o abordare transdisciplinară. Elevii recapitulează literele studiate prin diverse activități: exersarea pronunției corecte, o scrisoare în care le sunt reamintite activități din timpul școlii, un mesaj de încurajare și un cântecel vesel.

Sunetul și litera T

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, I

Lecția cuprinde o suită de activități interactive, adresate elevilor de clasa I - activități de citire și scriere a sunetului și literei T, asocierea literei cu un simbol, un video Stop Motion, resurse tip acordeon și chestionar tip plasare, pentru recunoașterea literei T.

Ziua europeană a sportului

Altă disciplină
ALTĂ DISCIPLINĂ, V, VI, VII, VIII

Un joc cu 10 întrebări despre jocuri și sportivi creat pentru Ziua Europeană a Sportului.

Dacii, strămoșii noștri

Interdisciplinar
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, IV

Prezentarea a fost pregătită pentru a familiariza elevii cu informațiile noi referitoare la lecția „Dacii”, disciplina istorie. Aceasta a fost realizată în aplicația Canva și poate fi derulată și sub formă de filmuleț.

Eminescu

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, VIII

Film realizat cu ajutorul aplicației Scratch Jr.

„Snakes and Ladders” - Present Simple / Present Continuous Board game

Limbi moderne
LIMBI MODERNE, V, VI

Snakes and Ladders este un board game oferit ca template de către aplicația genial.ly https://app.genial.ly/dashboard care aplică principiul de gamification în activitatea didactică. Am introdus în această activitate conținuturi de recapitulare pentru limba engleză în consolidarea cunoștințelor.

Formele de relief

Științe ale naturii
ȘTIINȚE ALE NATURII, II

Materialul propune o abordare interactivă de predare/învățare/evaluare, la clasa a II-a, a formelor de relief. Materialul de curs a fost realizat cu ajutorul instrumentelor digitale oferite de platforma educațională Wand.education, fiind riguros documentat metodic și științific.

Prezentarea unui demers didactic cu Bookcreator

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ,

Am realizat un demers didactic de tip ERR, pentru o lecție la Limba română. Prezentarea e făcută cu aplicația Bookcreator.
Competențe specifice: 1.1, 1.4, 2.4, 3.2, din programa de CLR, clasa a II-a.
Acest tip de lecție poate fi utilizat pentru predarea online.

Povestea cărții de povești

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, II

Activitatea „Povestea cărții de povești” invită elevii la o călătorie în lumea cărților, ocazionând popasuri pe „drumul cărții” spre a cunoaște etapele de fabricare/scriere/editare a hărtiei/cărților, dar și popasuri printre file de carte, în scopul cunoașterii părților ei componente.

Stop spam! / Opriți spam-ul!

Interdisciplinar
INFORMATICĂ ȘI TIC, VII, VIII

Acest proiect de lecție se adresează profesorilor care predau limba engleză sau cursuri opționale integrate (la nivelul mai multor arii curriculare), în acest caz fiind vorba de Limbă și comunicare (limba engleza) și Tehnologii (TIC).