Accesând butonul Materiale Digitaliada puteți consulta materialele realizate în cadrul proiectului Digitaliada de către profesorii parteneri Digitaliada (proiecte didactice și ghiduri de predare cu metode digitale), precum și lista cu aplicațiile din proiect și recomandările de utilizare.
Accesând butonul Materiale în concurs veți putea consulta materialele înscrise în concursul online Digitaliada, ediția a șaptea. Înscrierile s-au desfășurat în perioada 31 martie 2023 - 31 mai 2023. Tot din această secțiune puteți consulta toate Materialele educaționale premiate în primele 7 ediții ale concursului Digitaliada.
Accesând butonul Alte resurse puteți consulta toate materialele educaționale transmise în afara concursului de către persoane implicate în dezvoltarea și/sau utilizarea mijloacelor educației digitale.
Utilizând filtrele de mai jos, poți căuta materiale în toate categoriile menționate mai sus, indicând disciplina, clasa, categoria, tipul de lecție, gradul de dificultate sau județul, poți vizualiza materialele educaționale digitale după unul sau mai multe criterii.Lecția video “Portativul în mediul înconjurător” - construită în versuri - face parte din Unitatea: Elemente de limbaj muzical și se adresează clasei a IV-a.
Mazilu Marius
Operator și Editor video, București
Acest videoclip promovează siguranța și amabilitatea online. Copiii pot înțelege puterea cuvintelor, dar și cum afectează bullying-ul.
Gentiland
Gimnaziala Mihai Viteazul, Dâmbovița
Este o lecție care s-a desfășurat online folosind metode moderne, jocuri, poveste, cântec, adaptate vârstei. Este binevenită în orice situație.
Cucăilă Ioana
Colegiul Național Pedagogic „Regina Maria”, Hunedoara
Ce este numărul Pi ? De unde a apărut ? De ce spunem că este un număr IRAȚIONAL ?
Evident, ca orice număr faimos și numărul Pi are o poveste pe măsura faimei lui.
STROIA TIBERIU
Hunedoara
Transilvania - Domni și Quiz este o aplicație offline de cultură generală care conține informații cu privire la peste 40 de voievozi, principi și guvernatori ai Transilvaniei. Totodată, prin intermediul Quiz-urilor, aplicația permite consolidarea cunoștințelor și îmbogățirea vocabularului.
Marius-Cristian Constantin
București
De unde au știut egiptenii sau hindușii să topească MALACHITUL pentru a obține cuprul ? E o întrebare pe care mi-o adresează frecvent elevii.
Răspunsul e simplu: NU au știut . Pur și simplu au experimentat !
STROIA TIBERIU
Hunedoara
În următorul material video sunt prezentate articole de mobilier, de bază, ale casei. Imaginile sunt însoțite de cuvinte reprezentând respectivele obiecte cât și pronunția acestora în limba engleză. Acest material se adresează elevilor din clasele a II-a si a III-a.
Stefan Mihai Octavian
Scoala Profesionala Traian, Ialomița
Materialul este un proiect didactic al unei lecții mixte pentru clasa a VI-a ce are ca temă Textul descriptiv în versuri. Respectă programa de limba și literatura română actuală (OMEN nr.3393 / 28.02.2017) și folosește ca text suport „Balul pomilor” de Dimitrie Anghel.
Daniela-Aurora Ghiță
Școala Gimnazială Nr. 1, Galați
Cum ar fi să aflați că descoperirea numerelor iraționale l-a făcut pe Pitagora să-și omoare discipolul favorit? Introducerea noțiunii de numere iraționale cu ajutorul unei povești din Grecia Antică.
Stroia Tiberiu
Hunedoara
Videoclipul este util în însușirea, consolidarea și evaluarea noțiunilor despre substantiv, în special substantivele defective de număr. Materialul îmbină diferite competențe precum: lingvistică, culturală, matematică și digitală. Este ușor de accesat, doar utilizând linkul.
Lenuța Kondratovici
Școala Gimnazială „Sf. Ilie”, Harghita
Enrichir le lexique sur le thème de l’écologie
Décrire les bons gestes pour préserver la nature dans son quotidien
Iuliana
Scoala Gimnaziala Vadeni, Brăila
Propun câteva jocuri/simulări interactive PhET, create pe platforma Nearpod, pentru disciplina matematică.
Tudor Octavian
Dâmbovița