Înscrierile în ediția a șaptea #Digitaliada (concurs național de materiale educaționale în format digital pentru clasele I-VIII) s-au desfășurat în perioada 31 martie 2023 – 31 mai 2023. Concursul s-a adresat elevilor, profesorilor, dar și oricărei alte persoane interesate să creeze și să distribuie publicului larg materiale didactice originale în format digital, ce pot fi folosite în procesul de predare a oricărei discipline școlare de la clasele I-VIII.
Mai jos găsiți materialele acceptate în actuala ediție #Digitaliada, după ce au fost validate din punct de vedere științific.
Vezi materialele digitale educaționale premiate în cadrul primelor 7 ediții ale concursului #Digitaliada (2016-2023).
Utilizând filtrele de mai jos, poți căuta materiale indicând disciplina, clasa, categoria, tipul de lecție, gradul de dificultate sau județul, poți vizualiza materialele educaționale digitale după unul sau mai multe criterii.Se adresează elevilor de la secția maghiară! Evidențiază capacitatea de analiză, sinteză, dar și intuiția și imaginația elevului.
V.era
Școala Gimnazială Europa, Mureș
Ce este numărul Pi ? De unde a apărut ? De ce spunem că este un număr IRAȚIONAL ?
Evident, ca orice număr faimos și numărul Pi are o poveste pe măsura faimei lui.
STROIA TIBERIU
Hunedoara
Prenons le large! (Să pornim în larg!) este o platformă în limba franceză dedicată elevilor de gimnaziu și își propune să ofere activități interactive, accesibile, amuzante sau intuitive pentru învățarea, consolidarea și recapitularea unor unități tematice și gramaticale fundamentale.
Elena Buric
Colegiul Dobrogean „Spiru Haret” Tulcea, Tulcea
Materialul este util elevilor de clasa a VII-a și a VIII-a, în vederea pregătirii pentru examenul de Evaluare Națională.
Tudor Oana
Școala Gimnazială Borăscu, Gorj
De unde au știut egiptenii sau hindușii să topească MALACHITUL pentru a obține cuprul ? E o întrebare pe care mi-o adresează frecvent elevii.
Răspunsul e simplu: NU au știut . Pur și simplu au experimentat !
STROIA TIBERIU
Hunedoara
Propun câteva jocuri/simulări interactive PhET, create pe platforma Nearpod, pentru disciplina matematică.
Tudor Octavian
Dâmbovița
Radicalul se studiază, mai întâi, în școala gimnazială și este finalizat în liceu, adică în clasa a X a. În acest material accentul cade pe câteva proprietăți ale radicalilor care ne permit să facem operații cu aceștia.
Albu Lucian
Iași
m realizat o fisa interactiva in programul Liveworksheets, pentru elevii clasei a clasei a V a, la disciplina Socializare din trunchiul comun de Terapii complexe specifice si integrate, pentru copiii cu dizabilitati.
Mihaela T
Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva Targu Neamt, Neamț
Lecția video “Portativul în mediul înconjurător” - construită în versuri - face parte din Unitatea: Elemente de limbaj muzical și se adresează clasei a IV-a.
Mazilu Marius
Operator și Editor video, București
Elevul cu dizabilitati Moisii Gabriel a realizat la clasa, cu ajutorul doamnei profesor-educator Toma Mihaela, un puzzle interactiv ce reprezinta un baiat si o fata, pe care am folosit-o in cadrul orei de Formarea autonomiei personale, rezolvandu-l impreuna cu ceilalti colegi de clasa.
Moisii Gabriel
Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva Targu Neamt, Neamț
Materialul oferă informații necesare elevilor care se pregătesc să intre în domeniul profesional și tehnic , specializarea Ospătar(chelner) vânzător în alimentație. Este prezentat vocabularul obiectelor de inventar si imaginile aferente.
Stefan Raluca Adelaida
Școala Profesională ”Areta Teodorescu” Grivița, Ialomița
Proiectul didactic propus poate fi utilizat în lecțiile de sistematizare a cunoștințelor privind trăsăturile basmului, dar și în conștirntizarea valorilor morale tramise de acest text. Tema aleasă este iubirea față de familie care sensibilizează puternic cititorul.
Lenuța Kondratovici
Școala Gimnazială „Sf. Ilie”, Harghita